علیرضا افتخاری: ماجرای روبوسی و بغل کردن «احمدی‌نژاد» تنها یک اتفاق بود+فیلم

پس از بغل کردن احمدی نژاد عده‌ای می‌خواستند مرا از موسیقی حذف کنند

تهران (پانا) - شامگاه گذشته علیرضا افتخاری خواننده شناخته شده موسیقی سنتی ایران مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود، وی در این برنامه، به حواشی بغل کردن محمود احمدی‌نژاد اشاره کردو آن را یک اتفاق دانست.

کد مطلب: ۱۰۷۲۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا افتخاری: ماجرای روبوسی و بغل کردن «احمدی‌نژاد» تنها یک اتفاق بود+فیلم

علیرضا افتخاری در بخشی از برنامه دورهمی که با اجرای مهران مدیری همراه بود درباره ماجرای روبوسی و دیدارش با احمدی نژاد گفت: «دلم می‌خواست یک رئیس‌جمهوری را بغل کنم ببینم چه شکلی است؟ این‌که ایرادی ندارد! ایشان در ابتدا به سمت من آمدند و من هم کاری نمی‌توانستم کاری بکنم.»

وی ادامه داد: «در آن همایش، اجرایم که تمام شد، از پله‌ها پایین آمدم و آقایی مرا راهنمایی کرد به سمت آقای احمدی‌نژاد، از آن‌جایی که ایشان هم به موسیقی علاقه‌مند بودند و یکی از آهنگ‌های مرا خیلی دوست داشتند، من هم ایشان را خیلی محکم در آغوش کشیدم. اما بعدش به من خرده گرفتند که چه کسی به شما گفت ایشان را بغل کنید؟ گفتم پس چه کاری باید می‌کردم؟»

این خواننده ادامه داد: «افرادی بودند که دیگر دوست نداشتند حضور من در عرصه موسیقی ادامه پیدا کند، چون پیش خودشان می‌گفتند تیراژ فروش آثارش بالاست و بهتر است زمین بخورد. اما چه بسا که دغدغه من اصلا مالی نبود.»

افتخاری در بخش دیگری از سخنان خود به ادامه این حواشی اشاره کرد و افزود: «در موسیقی افراد خیلی احساساتی می‌شوند و نمی‌آیند دیگران را تشویق کنند، می‌گویند من بهتر از فلانی می‌خوانم، خب بخوان! چرا همه جا جار می‌زنی، من هیچ وقت در این حاشیه‌ها نبودم که بخواهم با دیگران رقابت کنم و تنها خواسته‌ام این است که یک مقدار به هم احترام بگذاریم و رفتارهای‌مان با یکدیگر سمی نباشد.»

هجمه هایی به من وارد شد که زندگی خانوادگی‌ام را تحت تاثیر قرار داد

وی یادآور شد: «زمانی که این هجمه‌ها به من وارد شد، یک نفر با من تماس نگرفت و کسی از من حمایت نکرد که با علیرضا چه کار دارید؟ مگه چه کار کرده؟ اگر یک نفر فتیله این آتش را یک مقدار کم کرده بود، من این قدر آسیب نمی‌دیدم. حتی خانواده من هم تحت این آسیب قرار گرفتند.»

این خواننده در پایان و درباره شایعه سیاسی بودنش گفت: «بعضی‌ها می‌گویند علیرضا افتخاری رانت گرفته است، خدا شاهد است من نه تا حالا از دولت پولی گرفتم، نه رانتی گرفته‌ام، نه زمینی گرفته‌ام. اگر یک نفر آمد و گفت من یک تکه نان به افتخاری داده‌ام، سر من را بزنید. من کی رانت گرفتم؟ به خدا گناه است و کسانی که این حرف‌ها را درباره من می‌زنند من می‌گویم ان‌شاالله خدا به راه راست هدایت‌شان کند.»

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: «آقای احمدی‌نژاد فوتبال بازی کرد، با خیلی‌ها روبوسی کرد، هنرمندان را یکی پس از دیگری دید، اما چرا قرعه به نام من درآمد که تخریب شوم. تعدادی شبکه معاند به این ماجرا دامن زدند. آن‌ها دائم می‌گفتند افتخاری قصد دارد به فرانسه سفر کند، آخر پولم کجاست؟ من تا قم هم نمی‌توانم بروم چه برسد به فرانسه.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار