ابراز تاسف علیرضا افتخاری از گزارش پلیس

تهران (پانا) - علیرضا افتخاری (خواننده موسیقی ایرانی) از گزارش پلیس درباره حادثه پیش‌آمده برای خود ابراز تاسف کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ابراز تاسف علیرضا افتخاری از گزارش پلیس

به گزارش سایت خانه موسیقی، علیرضا افتخاری(خواننده موسیقی ایرانی) درباره حادثه پیش آمده گفت: ما در جاده بوئین زهرا در حال حرکت بودیم و یک ماشین در جلو و سمت چپ من به ناگهان گردش به راست کرد تا به جاده فرعی برود که من هم همراه او برای اینکه با او تصادف نکنم گردش به راست کردم. بعد از ماشین پیاده شدم و خدارا شکر کردم که با آنها برخورد نکردم و به کسی آسیبی نرسید و فشارم افتاد و روی زمین نشستم.

افتخاری توضیح داد: در همین حین من متوجه نشدم همسر راننده یا خودش تلفن زدند و بعد از آن یک عده با چند ماشین آمدند و همگی روی سر من ریختند. هرچه گفتم من فلانی هستم توجهی نکردند و گفتند می‌خواستی اینها را از عمد بکشی. به هرحال وقتی درگیری بالا گرفت همراه من آقای عزیزی به 110 زنگ زدند تا بلکه پلیس به داد ما برسد.

افتخاری با اشاره به کبود بودن پای چشمش و دیگر آثار ضرب و شتم بر بدنش گفت: به هرحال من از آنها گذشتم و به راهم ادامه دادم ولی بعداً وقتی در رسانه‌ها دیدم که پلیس گزارش داده است که من در حین میانجیگری مشت خوردم خیلی دلم شکست و از این گزارش خلاف و دروغ مکدر شدم و در واقع از این ضربه بیشتر دردم آمد تا اصل واقعه!

افتخاری درباره خبری که از طریق پلیس منتشر شده گفت: آخر چگونه من می‌توانستم میانجی باشم؟چطوری من یک نفر می‌خواستم این همه آدم را با چوب و چماق از هم جدا کنم؟ اگر من میانجی بوده‌ام آیا به پلیس زنگ می‌زدم؟ چرا بعدش رضایت دادم؟ چرا گفتم باید اینها را نصیحت کنند؟
وی افزود: البته دادستان بوئین زهرا به آقای عزیزی زنگ زدند و گفتند حکم اینها روی میز است. می‌خواهید زندانی‌شان کنیم؟ که من گفتم نه نمی‌خواهم زندان بروند ولی چیزی را امضا نکردم.

خانه موسیقی ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه برای این خواننده مردمی امیدوار است تا با ارتقاءسطح فرهنگی کشور دیگر شاهد رخداد چنین وقایعی نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار