ستاره‌های فوتبال و سینما در آموزش‌های مجازی بی بی سی

تهران (پانا) - سلبریتی‌های انگلیسی برای تدریس در برنامه‌های آموزش‌ مجازی در ایام تعطیلی مدارس به شبکه بی بی سی پیوستند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ستاره‌های فوتبال و سینما در آموزش‌های مجازی بی بی سی

به گزارش ایندیپندنت، «جودی ویتاکر» بازیگر سریال دکتر هو، «سرخیو آگوئرو» فوتبالیست آرژانتینی تیم منچستر سیتی و «دنی دایر» بازیگر سریال «ایستندر» از چهره‌های معروفی هستند که در اجرای بخشی از برنامه‌های آموزشیِ این شبکه برای دانش‌آموزان، طی تعطیلات کرونایی مدارس، همکاری می‌کنند.

«سرخیو آگوئرو» بازیگر خط حمله تیم فوتبال منچسترسیتی قرار است شمارش به زبان اسپانیایی را به بچه‌ها آموزش دهد، پروفسور برایان کاکس، نویسنده مجموعه مستند "دانش دکتر هو" قرار است مباحث علمی مثل منظومه شمسی و نیروی جاذبه را تدریس کند.

بی بی سی می‌گوید: «اد بالز» سیاستمدار سابق قرار است به دانش‌آموزات 11 تا 14 ساله ریاضی درس دهد و «سر دیوید اتنبرو» مجری معروف و گوینده مستندهای «لایف» و «سیاره من» تدریس مباحث جغرافی را برعهده خواهد داشت. «دنی دامر» بازیگر سریال «ایستندر» که خود از نوادگان مستقیم ادوارد سوم (پادشاه انگلستان) است برای کودکان 5 تا 7 ساله یک کلاس درس تاریخ با موضوع هنری هشتم دارد.

همچنین «جودی ویتاکر» بازیگر معروف سریال‌های «دکتر هو» و «برادچرچ» قرار است به عنوان مهمان در برنامه درسی روزانه دانش‌آموزان دوره ابتدایی (BBC Bitesize Daily) حضور داشته باشد.

سلبریتی‌های دیگر بریتانیایی مثل خواننده «لیام پین»، خواننده «میبل» و مجری معروف «آنیتا رانی» در کنار 200 معلم دیگر در این برنامه‌های آموزشی تلویزیونی نقش‌آفزینی می‌کنند که از هفته پایانی ماه آوریل وارد جدول پخش برنامه‌های بی بی سی شده است.

«آلیس وب» مدیر بخش «کودک و آموزش» بی بی سی می‌گوید: ما مفتخریم که در این دوره بحرانی، شبکه می‌تواند با گردآوری افراد متخصص و مشهور، بسته‌ای حمایتی با پوشش گستره را با هدف کمک به کودکان و والدین‌شان در سراسر بریتانیا مهیا کند.

وی می‌افزاید: ما گفتیم که شبکه در این بحران در کنار مردم خواهد بود و قطعا چنین خواهیم کرد. بسیار مهم و حیاتی است که هر کودک بتواند یادگیری را ادامه دهد و می‌خواهیم اطمینان بدهیم برنامه‌هایی که به این منظور می‌سازیم و پخش می‌کنیم برای بچه‌ها سرگرم‌کننده هم باشد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار