افطاری به مناسبت میلاد امام حسن (ع) منطقه ۱۲

تهران (پانا) - علی آزاد، مدیر دبیرستان پسرانه ۱۵ خرداد، از برگزاری مراسم نیمه ماه مبارک رمضان، به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
افطاری به مناسبت میلاد امام حسن (ع) منطقه ۱۲

علی آزاد، مدیر دبیرستان ۱۵ خرداد با همت قاسم کربلایی، معاون فعال این آموزشگاه در نیمه ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری، مراسم مولودی و افطاری در شبکه مجازی نمود. آزاد عنوان کرد: این مراسم، از ۲ روز قبل در شبکه های مجازی، برای دانش آموزان و خانواده ها، نحوه برگزاری آن، اطلاع رسانی شده بود.

در این مراسم باشکوه و معنوی، که مورد استقبال خانواده ها ودانش آموزان قرار گرفت؛ برنامه های زیر به اجرا درآمد. تزیین خانه ها، درست کردن کیک و شیرینی خانگی، درست کردن روزنامه دیواری با احادیث زیبایی از امام حسن (ع) و پهن کردن کردن سفره افطاری و پخش نذری به خانواده های نیازمند در حد توان هر خانواده، و خواندن مولودی که توسط ابوالفضل خاتم ساز اجرا گردید ودر کانال شبکه مجازی قرار داده شد.

نا گفته نماند، اولیا چندتن از دانش آموزان هرسال، در همین موقع، هیئت مولودی و افطاری برای کریم اهل بیت برگزار میکردند؛ امسال به خاطر رعایت شرایط کرونایی با تهیه افطاری سالم و بهداشتی ازهمسایگان و همچنین خانواده های نیازمندی که از قبل می شناختند، با دادن نذری به درب منازلشان پذیرایی نمودند. آزاد، مدیر مدرسه در کانال مجازی مدرسه، ازاینکه والدین در تمام کارهای معنوی مدرسه همکاری لازم را می نمایندتشکر و قدر دانی کرد.

منطقه ۱۲

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار