تبدیل ضعف ها به نقاط قوت درپویش ملی در خانه می مانیم توسط دانش آموزان منطقه ۱۲

تهران (پانا) _ علی خلیلی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۲ گفت، در این ایام که با مشکل آموزش مستقیم مواجه شدیم باید با جدیت و تلاش نقاط ضعف شناسایی شود وبه نقاط قوت تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل ضعف ها به نقاط قوت درپویش  ملی در خانه می مانیم توسط دانش آموزان منطقه ۱۲

خلیلی مدیر سازمان دانش آموزی در گفتگو باخبرگزاری پانا بیان کرد: امروز که چند هفته از تعطیلی اجباری مدارس می گذرد؛ معاونین پرورشی، همکاران آموزشی، دانش آموزان، شورای دانش آموزی و پیشتازان توسط گروههای مختلف مجازی مانند سروش، بله، ایتا و دیگر شبکه های پیام رسان با سازمان دانش آموزی در ارتباط هستند.

وی گفت: دانش آموزان با کمک خانواده، با ارسال فیلم های آموزشی، عکس، نقاشی، دل نوشته، فیلم های مداحی به مناسبت های مختلف مانند شهادت امام جواد (ع) و مبعث پیامبر (ص)، ارسال نتایج و سوالات مسابقات قرآنی، که توسط دبیران مدارس انجام می شود، تصویر از کارهای دستی، کارهای بهداشتی، انجام دادن حرکات ورزشی در خانه و خلاقیت های متنوع دیگر که انجام میدهند و ارسال می کنند، ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با سازمان دانش آموزی دارند‌. خلیلی گفت: انجمن های پیشگامان سلامت، انجمن ورزشی، قرانی، طبیعت گرایان، مداحی، کتابخوانی و نقاشی در این مدت فعالیت های چشمگیری داشتند.

خلیلی افزود: این عزیزان فعالیتهای خود را بطور مستمر برای سازمان دانش آموزی ارسال میکنند. واین به معنای این است که آموزش به طور مستمر در منطقه جریان دارد. واز فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را میکنند. و این آموزش ها تا پایان تعطیلات اعلام شده جریان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار