برگزاری شورای تربیتی منطقه ۱۱ با حضور معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران

تهران ( پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با حضور در جلسه شورای تربیتی منطقه ۱۱، از تلاش های صورت گرفته در حوزه معاونت پرورشی، قدردانی و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای تربیتی منطقه ۱۱ با حضور معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران

به گزارش معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱، جلسه شورای تربیتی منطقه ۱۱، با حضور کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی، برگزار شد. در ابتدای این جلسه، عنایت مهر ضمن تبریک هفته معلم و خیرمقدم، از حضور گرم و صمیمانه کریمی در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه، کریمی از فعالیتهای پرورشی منطقه بویژه در روزهای کرونایی و تولید محتواهای مجازی قدردانی و تشکر کردند.

کریمی گفت: تولید محتوای مجازی در چهار سطح حوزه وزارت، اداره کل، مناطق و مدارس در حال انجام است و برای اینکه مدارس در این امر موفق عمل نمایند، باید کارشناسان در حوزه های مختلف پرورشی، تولید محتوای فاخر داشته باشند و نمونه آثار برتر به همراه آموزش های مرتبط با تولید محتوا، بعنوان الگو، در اختیار مدارس قرار گیرد و در نهایت برترین آثار به همراه شناسنامه اثر، به اداره کل ارسال شود.

کریمی ادامه داد: معاونین پرورشی و مشاوران مدارس باید توسط مدیران مدارس به عنوان ادمین شبکه شاد تعریف شوند تا بتوانند محتواهای برتر را در کانال شاد مدرسه بارگذاری کنند.
کریمی با اشاره به کمبود نیروی انسانی معاون و مربی پرورشی و مشاور در سال تحصیلی آینده گفت: باید از هم اکنون مدیریت و برنامه ریزی در خصوص ساماندهی داشته باشیم.

وی با اشاره به بخشنامه ترمیم نیروی انسانی گفت: باید نیروهای جوان، باانگیزه و علاقه مند را به عنوان مربی تربیتی جذب کنیم و برای این کار باید شرح فعالیت ها و وظایف مربی و معاون پرورشی توسط کارشناسی های مختلف تدوین شود و در اختیار علاقه مندان و داوطلبان قرار گیرد تا مطالعه کنند و از این افراد در منطقه مصاحبه شود و پس از تایید منطقه، برای صدور مجوز ابلاغ مربی، به اداره کل معرفی شوند.
کریمی در ادامه گفت: امسال با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا، فعالیت های پایگاههای اوقات فراغت هم باید با قوت و به صورت مجازی برگزار شود و باید برای اوقات فراغت تولید محتوای مناسب داشته باشیم و از ظرفیت های کانون ها و دارالقرآن ها در این زمینه به نحو مطلوب استفاده کنیم.
در پایان جلسه، هر یک از کارشناسی های مختلف، مسائل و موانع مرتبط با فعالیت های خود را مطرح کردند و کریمی به سوالات آنها پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار