تقدیرخلاقانه از معلمان در روزهای کرونایی توسط مدیر دبستان نورالهدی منطقه ۱۱

تهران (پانا) - فریبا دبستانی، مدیر دبستان نورالهدی منطقه ۱۱، در اقدامی زیبا و خلاقانه به همراه معاونین و کادر اجرایی مدرسه، به در منازل معلمان مراجعه کرده و با اهدای گل و هدایا از ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیرخلاقانه از معلمان در روزهای کرونایی توسط مدیر دبستان نورالهدی منطقه ۱۱

فریبا دبستانی، مدیر مدرسه نورالهدی منطقه ۱۱ در گفتگو با پانا گفت: روز معلم امسال متفاوت از سالهای پیش است، زیرا همکار آموزگارم شاهد لبخند و برق شادی چشمان دانش آموزان نیست و صدای هیاهوی دانش آموزان به گوشش نمی رسد. اگر چه مدارس به ظاهر تعطیل است، ولی معلمان پر توان تر و پرتلاش تر از قبل به رسالت خطیرشان عمل می کنند. معلم من خسته است؛ چون در این ایام نگران شرایط دانش آموزان است، بچه های طلاق، بچه های مناطق محروم و بچه هایی که پدر و مادری کم سواد دارند؛ و ما که نظاره گر این همه تلاش و ایثار هستیم و دلتنگ دیدار عزیزان همکاران مان بودیم، بر آن شدیم تا به دیدارشان برویم به امید آنکه کمی از دلتنگی مان کاسته شود و هم تقدیری هر چند ناچیز از زحمات ایشان داشته باشیم.
دبستانی در ادامه گفت: کم کم داشت فراموشمان می شد که علم بهتر از ثروت است ولی در این شرایط کرونایی، چشم امید جهان اول به خدا وبعد به دستان دانشمندانی است که با دانش خود بتوانند داروی درمان کرونا را کشف کنند؛ پزشکان و دانشمندانی که از محضر معلمان دیروز علم آموختند و امروز خود، مرهمی بر مشکلات کشور و مدافع سلامت هستند.

دبستانی گفت: معلمان امروز، پرورش دهنده آینده سازان این مرز و بوم هستند؛ آینده سازانی که با علم و دانش خود باعث پیشرفت و آبادانی آینده کشور خواهند شد.

وی افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده توسط ویروس کرونا، دیگر نه ثروت و نه قدرت کاری از دستشان بر نمی آید و دوباره همه به این باور رسیدند که علم بهتر است از ثروت و مقام و منزلت معلمان بیش از پیش برای همگان آشکار شده است.
دبستانی در پایان و در تقدیر از معلمان گفت: بوسه بر دستان شما معلمان که باغبان بوستان علم و دانش هستید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار