سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

رعایت جدی حفاظت فردی ضروری است

رشت (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد تا زمانی که وضعیت شهرستانی قرمز است، مردم مسایل حفاظت فردی را جدی رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
رعایت جدی حفاظت فردی ضروری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ محمدرضا نقی پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در 2 شهرستان آستارا و رودسر گفت: مردم این شهرستان ها علاوه بر رعایت مسایل و توصیه های بهداشتی برای سلامت خودشان، باید فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی را برای حفظ سلامت جامعه رعایت کنند.
وی با اشاره به آغاز فعالیت دوباره برخی مشاغل در جامعه افزود: هر صنف دستورالعمل های بهداشتی ویژه خود را دارد که صاحبان این مشاغل باید با توجه به نوع شغلشان برای رعایت این اصول اهتمام جدی داشته باشند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیماری ویروس کرونا هیچ راه پیشگیری و واکسن خاصی ندارد گفت: بهترین راه ایمنی و پیشگیری از این بیماری رفتار خود مردم و رعایت جدی توصیه های بهداشتی است.
محمدرضا نقی پور با اشاره به اینکه وضعیت فعلی سفید یا زرد یک شهرستان به معنای وضعیت عادی در آن شهرستان نیست و نباید دچار خوش بینی مفرط شد افزود: زیرا این وضعیت قابل برگشت است و وضعیت هر شهرستان بر اساس بررسی روزانه اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار