کاشت نهال به نیابت از شهدای خان‌طومان در محمودآباد

محمودآباد (پانا) - امروز به نیابت 16 شهید خان‌طومان در محمودآباد نهال کاشته شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
 کاشت نهال به نیابت از شهدای خان‌طومان در محمودآباد

ظهر امروز، مراسم کاشت نهال، به نیابت ۱۶ شهید خانطومان، با حضور علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان، سرهنگ ابراهیم نژاد فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر مسئولان شهری و پاسداران و بسیجیان در سپاه ناحیه شهرستان محمودآباد برگزار شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد دراین مراسم گفت: اسلام این امنیت و اقتدار را مدیون زحمات شهدا، رزمندگان، جانبازان و صبر و بردباری خانواده های عزیز شهدا است.

او افزود: در این ماه پر فضیلت، به بهانه کاشت نهال به یاد شهدای عزیز خواهیم بود و مطمئناً یاد آنان که در ابتدای انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل حضور داشتند، گرامی است.

سرهنگ ابراهیم نژاد ذکر کرد : در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حرم اهل بیت عزیزانی بودند که پا به عرصه نهادند تا از جان ، مال و ناموس ما دفاع کنند؛ بنابراین وظیفه ما این است که کاری انجام دهیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

خطیب جمعه شهرستان محمودآباد نیز گفت: چهار سال از آن روزی می‌گذرد که خبری در ایران و مازندران طنین‌انداز شد که شیر مردان شمال ایران در جنگ دشمنان اهل بیت عصمت در سوریه حماسه آفریدند.

او تصریح کرد : ما ملت اسلامی در سطح واحد و دفاع از ارزش‌های اسلامی، جان خود را فدا کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تأکید کرد: فرزندان عزیز ما،این ستارگان و دلیر مردان مازندران ، چهره های پر فروغ و چراغ راه هدایت ما هستند.

او در پایان خاطر نشان کرد: دفاع از سرزمین‌های اسلامی حد نمی‌شناسد و شهدای عزیز خانطومان، جزء شهدایی هستند که تا نام سوریه، دمشق و حتی نام حضرت زینب می آید، نام و شجاعت شان برای ما یادآوری می شود.

خبرنگار دانش‌آموز: سارا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار