به همت دبیران آموزشگاه دین ‌و دانش شهرستان مرند صورت گرفت؛

کمک مومنانه با اهدای گوشی و بسته های غذایی

مرند (پانا) -–دبیران آموزشگاه دین ‌و دانش شهرستان مرند طی اقدامی خداپسندانه، گوشی‌های هوشمند و بسته‌های غذایی در اختیار خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدرسه خود قرار دادند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک مومنانه با اهدای گوشی و بسته های غذایی

شیوع بیماری منحوس کرونا بسیاری از خانواده‌ها را دچار چالش اقتصادی کرده و اولویت و دغدغه اصلی این خانواده‌ها، بحث معیشت شده است؛ بر این اساس؛ معلمان دلسوز و متعهد، تنها به کار آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی بسنده نکرده و نسبت به رفع محرومیت نیز کمر همت بسته‌اند.

دبیران نیک‌اندیش آموزشگاه دین و دانش شهرستان مرند طی اقدامی خداپسندانه با تهیه گوشی‌های هوشمند و بسته‌های غذایی و بهداشتی برای خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدرسه، تلاش در کاستن غمی از غم‌های آنان کرده‌اند.

دبیران این مدرسه ضمن پیگیری دروس دانش‌آموزان در فضای مجازی، پس از اطلاع از عدم امکان دسترسی تعدادی از دانش‌آموزان به گوشی هوشمند و محرومیت از آموزش‌های ارائه شده، آستین همت بالا زده و تعداد ۴ دستگاه تبلت دانش‌آموزی و ۳ دستگاه گوشی هوشمند به ارزش 60 میلیون ریال تهیه و در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت از این امکان ضروری در این ایام پیش‌آمده قرار دادند تا تعطیلی مدارس وقفه‌ای در جریان تعلیم و تربیت ایجاد نکند.

در اقدامی دیگر به همت عوامل این مدرسه، در راستای طرح کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۸ بسته غذایی و مایحتاج معیشتی و بهداشتی به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال تهیه و به خانواده‌های دانش‌آموزان این مدرسه تحویل دادند.

گزارش: حامد مرتضایی‌کیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار