توزیع یک هزارو 200 بسته غذایی بین دانش آموزان محروم استان

بیرجند(پانا) - با همت معلمین نیکوکار و خیرین نیک اندیش؛ 1200 بسته غذایی بین دانش آموزان محروم خراسان جنوبی تا پایان ماه مبارک رمضان در 2 نوبت توزیع می شود.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع یک هزارو 200 بسته غذایی بین دانش آموزان محروم استان

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ مدیرکل این استان گفت: با همت معلمین نیکوکار و خیرین نیک اندیش؛ 1200 بسته غذایی، به ارزش 240 میلیون تومان تا پایان ماه مبارک رمضان بین دانش آموزان محروم استان در2 نوبت توزیع می شود.

محمد علی واقعی؛ صبح امروز در آیین توزیع مرحله نخست این مواد غذایی تصریح کرد: در اولین قدم 550 بسته شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی و رب گوجه به ارزش بیش از 110 میلیون تومان بین دانش آموزان محروم مدارس استان توزیع شد.

او، از توزیع مرحله دوم این بسته های غذایی در شب های قدر، اظهار کرد: در این شب های مبارک 650 بسته به ارزش 130 میلیون تومان، در قالب طرح کمک های مومنانه با همکاری و مشارکت فرهنگیان و تشکل های دانش آموزی انجام می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ با بیان این که کمک های مومنانه دانش آموزان و فرهنگیان استان با مشارکت تشکل های دانش آموزی هم چنان ادامه یافته و تداوم خواهد داشت، ابراز کرد: کمک به دانش آموزان محروم در ابعاد مختلف زمینه‌ساز برقراری عدالت آموزشی، افزایش پوشش تحصیلی و ابجاد جهش در تولید علم و دانش در استان می شود؛ بر این اساس همه باید کمک کنیم تا دانش‌آموزانی که توانایی مالی ندارند از نعمت تحصیل محروم نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار