مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

تجلیل از معلمان، پاسداشت علم و دانایی است

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: حرکت خودجوش معلمان در فضای مجازی و تداوم آموزش، نشان از تعهد و زمان شناسی فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان، پاسداشت علم و دانایی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در دیدار صمیمانه با معلمان برتر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تبریک هفته معلم به فرهنگیان استان اظهار کرد: امسال مراسم کشوری گرامیداشت مقام معلم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود و تاکنون برنامه های دیدار برخی از معلمان نمونه با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با برخی از خانواده های برگزیده فرهنگی و همچنین دلجویی از خانواده های فرهنگیانی که عزیزان خود را درپی بیماری کرونا از دست داده اند، برگزار شده است. وی در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر با اشاره به اهمیت صیانت از املاک آموزش و پرورش اظهار کرد: روسای ادارات مناطق موظفند در نگهداشت ، استفاده بهینه از این سرمایه ها و همچنین اخذ سند مالکیت برای این واحدها از ظرفیت خیران و همچنین شوراهای آموزش و پرورش استفاده بهینه کنند. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، با اشاره به تعطیلی ناخواسته مدارس به علت شیوع کرونا اظهار کرد: خوشبختانه معلمان ما با ابتکارات شخصی خود در فضای مجازی اجازه ندادند زنجیره تعلیم و تربیت قطع شود و در کنار برنامه های صدا و سیما نقش مهمی در استمرار علم و دانش داشتد. جهان آرای با بیان اینکه ۹۸ درصد از مدارس و مدیران آموزش و پرورش گیلان به شبکه آموزش شاد متصل هستند، تصریح کرد: تعدادی از دانش آموزان به دلیل نبود ارتباط و نداشتن سخت افزار لازم نمی توانند به شبکه آموزش شاد متصل شود و برای این دانش آموزان محتوای آموزشی آماده شده و به آنها عرضه می شود.

محمد امجدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به نقش هدایت گری معلمان در جامعه با ارائه گزارشی چگونگی انتخاب معلمان برتر استانی و کشوری را تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار