معلمان همیشه باید نظم پیشه کنند و صبور باشند

کاشمر(پانا)-فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت معلمان همیشه باید نظم پیشه کنند و صبور باشند که خوشبختانه این خصوصیت ها را دارند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان همیشه باید نظم پیشه کنند و صبور باشند

علی یعقوبیان در گفتگو با پانا ضمن تبریک هفته معلم گفت: معلمان همیشه باید نظم پیشه کنند و صبور باشند که خوشبختانه این خصوصیت را همه دارا هستند؛ اما یک ویژگی ای که باید معلمین داشته باشند وقت شناسی است.
او در خصوص معلمین خود گفت: تمامی اساتید من بسیار عالی بودند؛ اما هر معلم در ذهن دانش آموزان خاطرات متفاوتی ثبت می کند.
یعقوبیان گفت: جای امید است که معلمین سخت کوش در تلاش هستند تا هر اطلاعاتی در اختیار دارند به دانش آموزان انتقال دهند و آنها را برای آینده نه چندان دور آماده کنند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: هر انسان باید علاقه بسیاری به شغل سرتا سر عشق معلمی داشته باشد تا وارد آن شود؛ چون معلمی شغل نیست؛ عشق است. از همه آن ها به خاطر تمامی فعالیت هایشان برای دانش آموزانی که همانند فرزندان خود تلقی می کنند سپاسگزارم.
او خطاب به دانش آموزان گفت:دانش آموزان در همه زمان‌ها باید قدردان زحمات معلمین باشند و تا می توانند به این فرشتگان احترام بگذارند‌.
یعقوبیان ادامه داد: همچنین معلمین انتظار دارند در پایان سال دانش آموزانشان نمره بسیار خوبی را ثبت کنند، چرا که دل سوز آنها هستند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: معلم ها نیز باید فرصت را غنیمت شمرده و تجربیات خود را به دانش آموزان انتقال بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار