طی کردن مسافت 104 کیلومتری برای آموزش به دانش‌آموزان یک روستا

تهران (پانا) _ در راستای تداوم فعالیت‌های یادگیری طی 104 کیلومتر برای آموزش به دانش‌آموزان روستا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
طی کردن مسافت 104 کیلومتری برای آموزش به دانش‌آموزان یک روستا

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، رحمت اله سلیمان تبار مدیر آموزگار چندپایه دبستان فارابی روستای نشل است که با تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا و عدم دسترسی منطقه به اینترنت کلاس های درس دانش‌آموزان را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی حضوری برگزار می‌کند.

سلیمان تبار بابیان اینکه به دلیل عشق و علاقه‌ای که به شغل معلمی داشته‌ام، حدود ۱۵سال هر هفته مسیر رسیدن به روستا را پیاده طی می‌کردم، گفت: در چند سال اخیر یک جاده خاکی درست ‌شده است اما در فصل پاییز و زمستان اکثر روزها جاده بسته است و با تعطیلی مدارس 44 کیلومتر جاده خاکی و صعب‌العبور را طی می‌کنم تا به روستا برسم و به دانش‌آموزان خود آموزش بدهم.

وی افزود: برای اینکه دانش‌آموزان از تحصیل عقب نمانند تصمیم گرفته‌ام با توجه به چندپایه بودن کلاس‌ها هر پایه را به‌صورت انفرادی یا دونفره با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی در طبیعت آموزش دهم.

این معلم فداکار که حدود ۳۲سال در دبستان فارابی نشل ایفای وظیفه می‌کند، دلیل رغبت و انگیزه‌اش برای آموزش در مناطق محروم را موفقیت و ادامه تحصیل دانش‌آموزانش در سال‌های قبل می‌داند.

روستای نشل ازنظر موقعیت جغرافیایی منطقه کوهستانی و صعب‌العبور و دورترین و محروم‌ترین روستای شهرستان آمل است که فاصله آن تا شهرستان آمل ۱۰۴کیلومتر و ۴۴کیلومتر جاده خاکی و صعب‌العبور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار