در راستای تداوم فعالیت‌های آموزشی صورت می گیرد؛

ایثار و تلاش آموزگاران مدرسه روستایی قطران مرند

مرند (پانا) - آموزگاران دبستان قطران روستای گلین قیه شهرستان مرند، شعار آموزش تعطیل نیست را تحقق بخشیدند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ایثار و تلاش آموزگاران مدرسه  روستایی قطران  مرند

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اضطراری مدارس، با وجود مشکلات و دلواپسی‌هایی که با خود داشت، ایثار، فداکاری و دغدغه‌مندی معلمان زحمتکش را بیش از پیش نمایان کرد. معلمانی که در راه علم‌آموزی و پیشرفت آینده‌سازان کشور به آموزش مجازی بسنده نکرده و با حضور گرم و بی‌منت خود در کنار دانش‌آموزانی با کمترین امکانات، آنها را از دریای علم خود بهره‌مند ساختند؛ از گذشته تاکنون کم نبوده‌اند چنین معلمانی و به‌راستی که معلمی شغل انبیاست.

در همین راستا با همت آموزگاران دبستان قطران روستای گلین‌قیه شهرستان مرند، آموزش همچنان ادامه دارد؛ معلمان علاوه بر اینکه از طریق تماس‌های تلفنی و همچنین شبکه آموزشی دانش‌آموزی شاد پیوسته با دانش‌آموزان خود در ارتباط‌ بوده و پیگیر وضعیت تحصیلی آنان هستند، به صورت حضوری نیز در قالب معلم فن‌یار جهادگر، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در فضاهای باز، بوستان، در منازل و... به رفع اشکالات درسی آنان می‌پردازند و اولیا را در جهت همکاری بیشتر ترغیب می‌کنند.

البته آموزش حضوری این آموزگاران تنها محدود به خود این روستا نبوده و حتی برای دانش‌آموزان روستاهای همجوار نیز صورت می‌گیرد؛ همچنین برای ایجاد انگیزه بیشتر، دانش‌آموزانی که فعالیت بیشتری در آموزش مجازی دارند، مورد تشویق قرار گرفته و هدایایی نیز دریافت می‌کنند.

در این راستا علاوه بر فعالیت های ذکر شده، درسنامه‌های آموزشی نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار داده می‌شود تا با توجه به شرایط فعلی پیش‌آمده، حتی الامکان همه دانش‌آموزانی که به امکانات لازم دسترسی ندارند، مورد پوشش آموزشی قرار گیرند.

خبرنگار: حامد مرتضایی‌کیا - رعنا خدادادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار