تعمیر 4000 میز و نیمکت فرسوده مدارس ناحیه چهار کرج

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج از فرآیند تعمیر چهار هزار میز و نیمکت‌های از رده خارج و فرسوده مدارس به کمک هنرستان ها این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تعمیر 4000 میز و نیمکت فرسوده مدارس ناحیه چهار کرج

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج، در راستای اجرای تبصره 75 ( طرح آموزش همراه با تولید در هنرستانها) مراد مالمیر در نشستی با مدیران هنرستان فنی و کاردانش پسرانه این منطقه با اشاره به تجهیزات موجود در هنرستان ها گفت: در راستای برنامه ملی پروژه مهر و اجرای فعالیت‌های کمیته تعمیر و تجهیز زیر نظر معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت، میز و نیمکت‌های از رده خارج و فرسوده تعمیر و مجددا به چرخه استفاده آموزشی در کلاس‌های درس بازگشت داده می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه فرآیند تعمیر میز و نیمکت‌ها مراحل مشخصی دارد اظهار کرد: بازسازی نیمکت‌های فرسوده با مشارکت کادر اجرایی، هنرآموزان و حضور فعال گروه های جهادی انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج افزود: این طرح با هدف استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، کاهش هزینه‌ها بخصوص در مدارس مناطق محروم و در قالب فعالیت پروژه مهر 99 کارگروه تعمیر، تجهیز و بهسازی مدارس اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار