معاون آموزش متوسطه در گفت وگو با مدیران هنرستان های فنی و کاردانش استان:

مدیران، پیشران ارتقاء کیفیت در آموزش و پرورش

زنجان (پانا) - جلسه مدیران هنرستان های فنی و کاردانش استان با حضور معاون آموزش متوسطه به صورت زنده در بستر شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیران، پیشران ارتقاء کیفیت در آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی معاون آموزش متوسطه استان در وبینار مشترک با مدایران هنرستان های استان در بستر شبکه شاد ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مدیران و معلمان در شرایط شیوع بیماری کرونا با تاکید بر ارائه آموزش به دانش آموزش به هر نحو ممکن، نقش مدیران و معلمان را در این راستا مهم ارزیابی و تلاش بیشتر همه عوامل مدرسه در جهت بهبود فرآیند آموزش را خواستار شدند.

وی در ادامه با اشاره راهنمای مدیریت جریان یاددهی و یادگیری در شرایط بیماری کووید 19 الگوهای پیشنهادی ارائه خدمات آموزشی را تشریح و تهیه اطلس آموزشی در سطح مدارس را به جهت استفاده از تمام ظرفیت های موجود مورد تاکید قرار داد.

این مقام مسئول به چالش های موجود در هنرستان ها از قبیل تامین تجهیزات کارگاهی و کتب درسی اشاره کرد و ضمن درخواست از مدیران هنرستان ها در راستای پیگیری و اعلام کسری کتب درسی، گزارشی از اقدامات و توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستان ها ارائه داد.

بهرامی در پایان با اشاره به ویژگی های آموزش در هنرستان ها به ویژه دروس کارگاهی و پودمانی، برنامه ریزی دقیق در راستای اجرای فرآیند آموزش و ارزشیابی این دروس را مهم ارزیابی وبر استفاده از ظرفیت های ارکان مدرسه (اعم از شورای مدرسه، شورای دبیران، انجمن اولیا و مربیان و شورای دانش آموزان ) تاکید نمود.

در این وبینار اخوان رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان توضیحاتی در خصوص اهم برنامه های جاری حوزه آموزش های هنرستانی(مدیریت جریان تربیت و یادگیری، الگوی تعالی مدیریت مدرسه، شیوه نامه تطبیق و...) ارائه کرد.

در ادامه این وبینار نجفی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل در رابطه با ظرفیت های شبکه دانش آموزی شاد و هم چنین راهکارهای استفاده بهینه از این شبکه و نحوه نظارت مدیران هنرستان ها بر فرآیند آموزش ها دراین شبکه مطالبی را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار