اعتراف بزرگ فیگو پس از 20 سال؛ چرا از بارسلونا به رئال مادرید رفت؟

تهران (پانا) - اسطوره فوتبال پرتغال سرانجام پس از 20 سال علت ترک بارسلونا و پیوستن به رئال مادرید در انتقالی جنجالی را بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اعتراف بزرگ فیگو پس از 20 سال؛ چرا از بارسلونا به رئال مادرید رفت؟

بدون شک یکی از جنجالی‌ترین انتقالات فوتبال جهان از آغاز قرن بیست و یکم، انتقال لوئیس فیگو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از باشگاه بارسلونا به رئال مادرید بود، انتقالی که برای هواداران بارسلونا گران تمام شد و آنها طی 5 سالی که فیگو در رئال مادرید حضور داشت، همیشه در ال کلاسیکو از خجالت این بازیکن در می‌آمدند و با پرتاب میوه به استقبالش می‌رفتند و هرگاه توپ زیر پایش بود، او را هو می‌کردند.

در حالی که به نظر می‌رسید انتقال فیگو از بارسلونا به رئال مادرید تنها به علت دریافت پول بیشتر باشد، اما اسطوره فوتبال پرتغال سرانجام پس از 20 سال علت ترک بارسلونا را افشا کرد.

فیگو که در اینستاگرام با فابیو کاناوارو در حال صحبت بود، در بخشی از حرف‌هایش درباره ترک بارسلونا و پیوستن به رئال مادرید گفت: ترک بارسلونا و رفتن به رئال مادرید تصمیم مهم و سختی بود چون شهری را ترک کردم که به من خیلی چیزها داده بود. اما زمانی که احساس می‌کنید در تیم‌تان ارزشمند نیستید و از یک تیم دیگر پیشنهاد دارید به جدایی فکر می‌کنید. نیاز داشتم تا مدیران باشگاه بارسلونا به من نشان دهند که بازیکن ارزشمندی برایشان محسوب می‌شوم اما این اتفاق رخ نداد. رییس باشگاه به من گفت که پول را بیاور و برو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار