رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

تامین اقلام حفاظت شخصی موردنیاز برای کارکنان درگیر با کروناویروس در مطب ها و موسسه های درمانی

شیراز(پانا)- رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تامین اقلام حفاظت شخصی برای کارکنان درگیر با کروناویروس در مطب ها و موسسه های درمانی تحت پوشش دانشگاه، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تامین اقلام حفاظت شخصی موردنیاز برای کارکنان درگیر با کروناویروس در مطب ها و موسسه های درمانی

مهرزاد لطفی در در شصت و ششمین نشست روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کروناویروس، از معاون آموزشی دانشگاه و رییس کارگروه علمی مبارزه با کروناویروس برای تلاش بی وقفه از آغاز شیوع کروناویروس در مراکز درمانی و بیمارستان‌های درگیر با این بیماری قدردانی کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز از تداوم روند خدمت‌رسانی به مردم با غربالگری سلامت و با هدف شناسایی مبتلایان به کروناویروس در فارس خبر داد و گفت: انجام تست کروناویروس برای گروه های پُرخطر در حال انجام است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس کارگروه علمی مبارزه با کروناویروس نیز، کسب موفقیت های دانشگاه در مبارزه با کرونا را حاصل یک کار گروهی و هدایت و مدیریت شبانه روزی رییس دانشگاه، مسوولان و کارکنان درگیر با کروناویروس برشمرد و از تمامی اساتید، پزشکان، پرستاران، دانشجویان و کارکنان درگیر با کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی و دیگر واحدها و معاونت های دانشگاه برای مبارزه با این بیماری قدردانی کرد.

در این نشست هر یک از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در فارس پرداختند و مقرر شد شرایط جدید منطقه خاکستری بیمارستان ها مورد بازنگری قرار گیرد.

رئیس کمیته اجرایی کنترل عفونت دانشگاه نیز درباره نظام ثبت پیگیری بیماران مبتلا به کرونا ویروس جدید در استان فارس و سامانه بیماران حاد تنفسی گزارشی ارایه داد.

مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه دیگر عضو این نشست بود که اهم عملکرد مدیریت نظارت اعتباربخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه از زمان آغاز شیوع کروناویروس در فارس را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار