نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در مراسم زنگ سپاس معلم:

کار اصلی فرهنگیان آموختن علم وپرورش ایمان است

بجنورد (پانا) -نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی آموختن علم و پرورش ایمان را ازجمله کارهای اصلی فرهنگیان و معلمان بیان کرد و گفت تقویت عزم و اراده انسان‌ها در مسیر زندگی، اقدامی مهم و هدفی بزرگ در راستای کارهای معلمان است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کار اصلی فرهنگیان آموختن علم وپرورش ایمان است

به گزارش پانا، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی آموختن علم و پرورش ایمان را ازجمله کارهای اصلی فرهنگیان و معلمان بیان کرد و افزود: تقویت عزم و اراده انسان‌ها در مسیر زندگی اقدامی مهم و هدفی بزرگ در راستای کارهای معلمان است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در مراسم زنگ سپاس معلم گفت: آینده یک کشور به‌دست آموزش و پرورش رقم می‌خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در این مراسم با تأکید بر اهمیت تعلیم و تعلم اظهار کرد: هفته معلم الگویی چون شهید مطهری دارد که جزو برجسته‌ترین افراد و نخبگان حوزه و حاصل عمر امام بود.

وی با اشاره به اینکه معلمان باید روحیات و رفتارهای شهید مطهری را در خود زنده کنند، تأکید کرد: فرهنگیان ویژگی‌های شهید مطهری را در خود داشته باشند و این روحیات را در جامعه ترویج دهند.

امام‌جمعه بجنورد ادامه داد: همه مقدرات و آینده یک کشور به‌دست آموزش و پرورش رقم می‌خورد و تربیت مدیرانی انقلابی، جهادی، خداباور و معاد بارو به‌دست این مجموعه است تا کشور را بیمه کند.

وی در انتها گفت: اگر آموزش‌وپرورش درست عمل کند خوفی از تهاجم فکری در کشور ایجاد نمی‌شود و اگر تربیت درست فرزندان انجام شود، مدیریت کشور اسلامی به‌پیش می‌رود.

در انتهای این مراسم نیز زنگ سپاس معلم نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار