سرپرست فرمانداری مشهد در مراسم نواختن " زنگ سپاس معلم" در دبیرستان شاهد "راهیان ولایت"

معلمان ، نقش پررنگی در توسعه همه جانبه کشور دارند

مشهد (پانا) - سرپرست فرمانداری مشهد مقدس در مراسم ویژه نواختن زنگ سپاس معلم در ناحیه پنج مشهد اظهار داشت: لازمه پیشرفت و توسعه یافتگی در هر جامعه ای توجه به آموزش و پرورش و بویژه معلمان است.

کد مطلب: ۹۱۲۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان ، نقش پررنگی در توسعه همه جانبه کشور دارند

حیدر خوش نیت در این مراسم که صبح روز شنبه در دبیرستان برگزار شد ، هفته بزرگداشت مقام معلم را فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام شامخ کسانی دانست که نقش محوری و مهمی در توسعه و بالندگی جامعه دارند و همه ما در هر جایگاهی که هستیم موفقیت های خود را مدیون معلمان هستیم.

وی لازمه پیشرفت و توسعه یافتگی در هر جامعه ای را توجه به آموزش و پرورش و بویژه معلمان دانست و تاکید کرد : اگرچه در چهل سالی که از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد شاهد بهبود کیفی و کمی برنامه های مرتبط با آموزش و پرورش بوده ایم اما هنوز تا رسیدن به نقطه هدف اصلی در این بخش راه زیادی داریم.

خوش نیت مشکل اصلی در آموزش و پرورش را تمرکزگرایی دانست و ادامه داد: تا زمانی که تمرکززدایی از آموزش و پرورش رخت نبندد قطعا با مشکلات امروز کماکان روبرو خواهیم بود و باید برای گذر از این اتفاقات و مشکلات ، در سطح نظام و دولت و مجلس و در بدنه اجتماع همه ما توجه به آموزش و پرورش و معلمان را در اولویت قرار دهیم.

سرپرست فرمانداری مشهد در پایان تصریح کرد : اگر به دنبال این هستیم که نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو در سطح دنیا مطرح باشد باید سنگ بنای این حرکت را در مدرسه و با همکاری معلمان بنانهیم.

گفتنی ست با حضور مسئولین استانی و شهری در این مراسم زنگ سپاس معلم به صدا درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار