بازرسی از مراکز مواد غذایی و اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان تشدید می شود

قزوین (پانا) - کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان قزوین از تشدید بازرسی ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازرسی از مراکز مواد غذایی و اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان تشدید می شود

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی قزوین، محمدتقی سلیمانی اظهار کرد: در راستای اجرای گام دوم فاصله گذاری هوشمند و اجرای دستورالعمل طرح تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، در ماه مبارک رمضان نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی شدیدتر شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در این طرح 33 تیم بازرسی در ساعات اداری و دو تیم در ساعات قبل از افطار و سه تیم بازرسی بعد از افطار، نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی را بر عهده خواهند داشت و علاوه بر کنترل اقدامات پیشگیرانه متصدیان در مبارزه با ویروس کرونا و اجرای پروتکل های بهداشتی، نمونه برداری محصولات تولیدی این ماه، مثل: زولبیا و بامیه برای کنترل رنگ مصرفی و روغن مورد استفاده، در دستور کار قرار دارد.

رسیدگی به شکایات بهداشتی از طریق سامانه 190

سلیمانی، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد غیربهداشتی از سوی صاحبان مراکز عرضه مواد غذایی، موضوع را به سامانه «190» اعلام کنند تا کارشناسان مستقر در تیم های بازرسی نسبت به بررسی موارد تخلف اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار