بخش ویژه بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های دانشگاهی قزوین فعال باشد

قزوین (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد بیمارستان های دانشگاهی قزوین همچنان یک بخش فعال و مجزا برای درمان بیماران کرونا داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بخش ویژه بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های دانشگاهی قزوین فعال باشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر امیرمحمد کاظمی فر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در اولین نشست مجازی سال 99، این معاونت با روسا و مدیران بیمارستان های دانشگاهی، گفت: با توجه به اینکه هنوز زود است تا در خصوص کاهش یا افزایش واقعی سیر بیماری کرونا در استان قضاوت کنیم، بیمارستان ها مطابق روال قبل، همچنان یک بخش فعال و مجزا برای پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کرونا داشته باشند.

به گفته این مقام مسئول، تمام بیماران، باید قبل از بستری شدن، از نظر ابتلا به ویروس کرونا ارزیابی شوند و در صورت شناسایی بیمارانی که به دلایلی غیر از کرونا به بیمارستان مراجعه کرده اند اما در ارزیابی اولیه مشکوک به کرونا نیز بوده اند، آنان در بخشی مجزا و در همان بیمارستان، تحت مراقبت و درمان قرار گیرند.

کاظمی فر همچنین بر اهمیت استفاده منطقی از لیاس های حفاظت فردی کارکنان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تاکید کرد و گفت: لباس های مخصوص حفاظت کادر درمان، برای بخش هایی که مستقیماً با بیماران مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا بستری هستند، الزامیست و انتظار می رود بر این موضوع نیز نظارت کافی صورت گیرد.

گفتنی است، در این نشست هریک از بیمارستان ها، وضعیت بیماران تحت درمان خود و مسائل پیش رو برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا یا سایر بیماران خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار