پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

عسلویه،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم تبریک گفت .

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش شهرستان عسلویه ؛ متن پیام تبریک اسماعیل جبری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه به مناسبت هفته معلم بدین شرح است :

عارفان با عشق عارف می‌شوند

بهترین مردم معلم می‌شوند

عشق با عارف مکمل می شود

هر که عاشق شد معلم می‌شود.

کلام روح‌ بخش و دلنشین‌ معلم، چون آوای یک موسیقی لطیف بر جان می‌نشیند و آهنگ زندگی را به شور در می‌آورد.

سالروز شهادت فیلسوف بزرگ و اسطوره علم و تقوی علامه شهید مرتضی مطهری به حق روز معلم نام گرفته است. اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام آن متفکر و اندیشمند بزرگ اسلامی و تبریک روز معلم به رسم ادب و قدر شناسی در برابر مقام شامخ همکاران پر تلاش، معلمان فرهیخته شهرستان عسلویه، سر تعظیم فرود می آورم و از عمق وجود، خالصانه‌ترین درودها را به مناسبت این روز پر افتخار نثار وجودتان می کنم.

در این ایام، جامعه ما گرفتار بیماری منحوس کرونا شد و درب‌های کلبه پر نورتان «مدرسه» و فضای معنوی کلاس را به روی‌تان بست اما عشق شما به تعالی و پیشرفت تحصیلی فرزندان معنوی‌تان شعله‌ورتر شد و با جد و جهد وصف ناشدنی در عرصه جهاد آموزش مجازی سنگ تمام گذاشتید و قافله عشق را تا سرمنزل مقصود رهنمون بودید.

به این دلیل که امکان بهره‌مندی از فیض حضورتان برای پاسداشت مقام معلم به صورت حضوری فراهم نیست، برخود واجب و لازم می دانم که در بستر فضای مجازی در قالب این پیام از زحمات بی شائبه و تلاش های مخلصانه شما در طول سال تحصیلی قدردانی نمایم و برای شما و خانواده محترم‌تان سلامتی و بهروزی آرزومندم.

اسماعیل جبری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار