پیام استاندار بوشهر به مناسبت روز معلم

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به جامعه معلمان و آموزگاران و اساتید ارزشمند استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار بوشهر به مناسبت  روز معلم

به گزارش اداره استانداری بوشهر؛ متن پیام عبدالکریم گراوند؛ استاندار بوشهر به مناسبت بزرگداشت روز معلم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تعلیم و تربیت از شئون خداوندی و بزرگ هدیه الهی به انبیا و اولیا برای هدایت بشر به سوی سعادت و رستگاری و زندگی موفقیت آمیز است.
آموزش و پرورش اساسی‌ترین سنگ بنای توسعه و شکل دهنده شخصیت فرهنگی جامعه است که از طریق یکایک افراد و با نقش آفرینی معلم و دانش آموز تحقق می‌یابد. هرچند امروزه عوامل اثر گذار در تعلیم و تربیت جامعه متعدد شده است ولی معلم و نظام آموزش و پرورش کشور اصلی ترین عامل اثرگذار در تعالی فکری، فرهنگی و رفتاری جامعه است.
در امر آموزش و پرورش، معلم به مثابه چراغی فروزان، روشنی بخش مسیر زندگی آینده دانش‌آموز است و هیچ کس نمی‌تواند مقام و منزلت معلم و نقش او را نادیده بگیرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد علامه مطهری(ره) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان، روز معلم را به همه آموزگاران، معلمان و اساتید عرصه آموزش و پرورش تبریک می گویم و از تلاش و کوشش موثر معماران فرهنگی جامعه تقدیر و تشکر می کنم.
امید که با همت معلمان گران‌ارج و تلاش دانش آموزان، زمینه دستیابی به افق‌های توسعه در ابعاد مختلف بیش از پیش هموار شود.
خداوند به همه معلمان جامعه سلامتی و سعادت و عاقبت به خیری عطا نموده و آنان را در انجام مسئولیت خطیر شان یاری نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار