مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ شهر تهران

اجازه نمی دهیم دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت از آموختن محروم شود

تهران (پانا) - سید ولی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ شهر تهران، در جلسه بررسی شبکه شاد که در محل آموزش و پرورش منطقه۱۵ برگزار شد بر دسترسی همگانی دانش آموزان به اینترنت و ابزار هوشمند تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اجازه نمی دهیم دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت از آموختن محروم شود

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۵، جلسه بررسی شبکه شاد در منطقه با حضور سید ولی حسینی مدیر آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونین و مسئولین مقاطع تحصیلی در سالن شورا تشکیل شد.

حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گفت: کارگروه شاد در منطقه از همان روزهای اعلام شده تشکیل و با تلاش شبانه روزی مسئولین دوره های تحصیلی نصب و عضویت مدیران و کلاس ها تقریبا 100 درصد انجام و در عضویت معلمان تعداد کمی به جهت عدم احراز هویت و مشکلات گوشی هوشمند باقی مانده است.

همچنین در بخش دانش آموزی با وجود عضویت بالا، مشکلات شامل عضویت دانش آموزان اتباع و کار و فاقد گوشی هوشمند و عدم دسترسی به اینترنت و یا ... باعدم تطابق دانش آموزان ثبت شده با شبکه است که در عین حال مدیران مدارس در حال آموزش همه دانش آموزان از طرق مختلف هستند.

وی افزود: در شبکه شاد همه دانش آموزان تحت پوشش تحصیلی قرار می گیرند و اگر مشکل گوشی هوشمند یا عدم دسترسی به اینترنت بود هیچ دانش آموزی از فرصت آموزش و یادگیری به دلیل عدم دسترسی به شبکه شاد محروم نخواهد شد و این مشکل از طرق مختلف مثل ارسال جزوه یا اقداماتی دیگر انجام خواهد شد و ما با همت و تلاش معلمان سخت کوش اجازه نخواهیم داد که هیچ دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت یا ابزار هوشمند از آموختن محروم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار