ربوشه: هدف اصلی پروژه مهر برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس است

تهران (پانا) - سعیدربوشه، معاون آموزش ابتدایی در بازدید از منطقه 15 شهر تهران پروژه مهر را سرنوشت سازترین فرایندی بیان کرد که در یک سال تحصیلی انجام می شود،  زیرا هدف اصلی آن برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ربوشه: هدف اصلی پروژه مهر برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، ربوشه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در منطقه 15 حضور یافت و به بررسی میزان آمادگی این منطقه برای شروع سال تحصیلی جدید و پیشرفت امور کارگروه ها پرداخت.

این جلسه با حضور شهریاری، مدیر آموزش وپرورش، ربوشه، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، معاونین منطقه و کارگروه های ششگانه در سالن شورا برگزار شد.

در این جلسه شهریاری مدیر آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام و خیرمقدم به مدعوین ، در خصوص بازگشایی مدارس، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اولویت و اهمیت آن در سلامتی دانش آموزان و همکاران، ثبت نام دانش آموزان ،اتباع خارجی تراکم بالای دانش آموز در چندین کلاس و مدرسه و وضعیت منابع انسانی منطقه مطالبی بیان کرد.

در ادامه جلسه، ربوشه معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهر تهران ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبداله الحسین (ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی است، پروژه مهر نیز سرنوشت سازترین فرایندی است که در یک سال تحصیلی انجام می گیرد، زیرا هدف اصلی پروژه مهر برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس است. بنابراین برای تحقق این امر مهم مشارکت کلیه مردم عزیز، همکاران فرهنگی و سایر نهادها را می طلبد. وی درادامه گزارشی از فعالیت کارگروه های شش گانه را جویا شد.

در این جلسه معاونین منطقه 15 هر یک به بیان اقدامات انجام شده و موانع پیش رو اشاره کردند و از اقدامات خوب منطقه در خصوص رفع موانع موجود، صحبت هایی را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار