تجلیل فرماندار اسلامشهر از خدمات ارزنده پزشکان و پرستاران بیمارستان امام رضا(ع)

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) و اهدای لوح سپاس و شاخه های گل از خدمات ارزنده رئیس، کادر پزشکی و پرستاری این بیمارستان جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا تجلیل بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل فرماندار اسلامشهر از خدمات ارزنده پزشکان و پرستاران بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور در جمع کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اظهار کرد: تلاش ما این است تا بتوانیم بخش کوچکی از زحمات و تلاش شبانه روزی شما عزیزان به عنوان ناجیان مبتلایان به ویروس کرونا را جبران کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا امروز بیش از 300 بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان امام رضا(ع) بستری و تحت درمان قرار گرفتند گفت: علاوه بر مردم اسلامشهر ساکنان شهرستانهای رباط کریم و بهارستان نیز از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده می کنند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به مبتلا شدن تعدادی از پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان امام رضا(ع) به ویروس کرونا و بهبودی تمامی آنها افزود: مردم و مسئولان اسلامشهر قدردان تلاش ها و مجاهدتهای شبانه روزی شما عزیزان هستند و ان شاءا... با ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس با برگزاری مراسمی ویژه از تمامی تلاشگران عرصه سلامت و رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان قدردانی خواهیم کرد.

همچنین در ادامه این جلسه معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع) نیز در سخنانی به تشریح اقدامات درمانی انجام شده در این بیمارستان از زمان شیوع ویروس کرونا در شهرستان اسلامشهر پرداخت وبیان کرد: به مرور در دو ماه گذشته چهار بخش بیمارستان به بیماران کووید- 19 اختصاص یافت که بحمدا... با سیر نزولی این بیماری در حال حاضر بیماران مبتلا به کرونا در دو بخش بیمارستان تحت درمان هستند.

او همچنین از حمایت ها و پشتیبانی فرماندار شهرستان و سایر دستگاههای اجرایی از بیمارستان امام رضا(ع) و تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز این مجموعه قدردانی کرد و گفت: پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان دو ماه سخت و طاقت فرسا را پشت سر گذاشتند و از تمام توانشان برای درمان تک تک بیمارانی مبتلا به کرونا استفاده کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار