فرماندار اسلامشهر:کاهش چشمگیر ابتلاء به ویروس کرونا در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر در آخرین روز از هفته سلامت با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از زحمات مدیر، معاون و جمعی از کارشناسان این شبکه جهت مقابله با ویروس کرونا تجلیل به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:کاهش چشمگیر ابتلاء به ویروس کرونا در اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، در این برنامه، مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: در ارزیابی های صورت گرفته شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در زمینه مقابله با ویروس کرونا و اجرای طرح های ملی و استانی عملکرد موثر و ممتازی داشت.

او در ادامه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا مشکلات بسیاری در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و... ایجاد کرده گفت: بحمدالله با تلاش شبانه روزی وزارت بهداشت و درمان، اقدامات موثر دولت و همراهی و مشارکت مردم، ایران اسلامی در زمینه مقابله با ویروس کرونا موفقیت های قابل توجهی داشت و در زمره کشورهای موفق دنیا در مدیریت و کنترل این بیماری قرار دارد.

فرماندار اسلامشهر از مشارکت کم نظیر مردم و کسبه شهرستان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی ملی و استانی نیز قدردانی کرد و ادامه داد: مردم اسلامشهر به خوبی به کمک مدیریت بهداشت و درمان شهرستان آمدند و با کاهش چشمگیر ابتلاء به ویروس کرونا مواجه هستیم.

او با بیان اینکه در روز گذشته تنها یک مورد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شد، بیان کرد: با توجه با آغاز فعالیت صنوف کم خطر در شهرستان از مردم درخواست داریم تا همچنان و با دقت و جدیت بیشتری پروتکل های بهداشتی اعلام شده را رعایت کنند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

مرسلپور تصریح کرد: اگر همراهی مردم ادامه داشته باشد توفیقات بیشتری در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان خواهیم داشت و اگر خدای نکرده فکر کنیم این بیماری تمام شده و ملاحظات بهداشتی را رعایت نکنیم شاهد افزایش ابتلا به این ویروس منحوس خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار