مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی:

حدود 85 درصد محتواهای آموزشی به صورت حضوری تا قبل از تعطیلی مدارس آموزش داده شده است

تهران (پانا) - مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد تا زمان تعطیل شدن مدارس در اسفند ماه، حدود 85 درصد از محتوای آموزشی به صورت حضوری به دانش‌آموزان ارائه شده بود و آموزش 15 درصد دیگر نیز به شیوه‌های مختلف الکترونیکی ادامه پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حدود 85 درصد محتواهای آموزشی به صورت حضوری تا قبل از تعطیلی مدارس آموزش داده شده است

سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی در گفت‌وگوی زنده با رادیو اقتصاد به وضعیت آموزش در مدارس غیردولتی پرداخت و گفت: شهریه مدارس غیردولتی بر اساس الگوی تعریف شده در ماده 16 و 15 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی تعریف و اساس آن هزینه‌های تمام شده خدماتی است که برای دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی ارائه می‌شود.

وی افزود: تا زمان تعطیل شدن مدارس در اسفند ماه، حدود 85 درصد از محتوای آموزشی به صورت حضوری به دانش‌آموزان ارائه شده بود و آموزش 15 درصد دیگر نیز به شیوه‌های مختلف الکترونیکی ادامه پیدا کرد.

صالح به تلاش‌های مداوم معلمان پرداخت و گفت: از روزهای ابتدای تعطیلات آموزش در این مدارس جریان داشته و حتی در بسیاری مواقع، معلم‌ها برای ارائه آموزش به صورت الکترونیکی لازم است زمان بیشتری اختصاص دهند، لذا مؤسسان مدارس موظفند حقوق معلمان را طبق قرار داد منعقد شده به‌طور کامل پرداخت کنند و در این زمینه اگر معلمی شکایت دارد می‌تواند با سامانه 4317 تماس بگیرد تا مسئله توسط کارشناسان مربوطه پیگیری شده و به نتیجه برسد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی به شهریه فوق برنامه‌های غیردرسی اشاره و بیان کرد: با مشخص شدن پایان سال تحصیلی در کمیته‌ای که ذیل شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی تشکیل شده، شیوه بازگشت شهریه‌های فوق برنامه غیردرسی که ارائه نشده تعیین و به مردم اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار