مخزن 50 هزار لیتری قیر طعمه حریق شد

شیراز (پانا) - مدیر روابط عمومی آتش نشانی شیراز از آتش‌سوزی در کارگاه تولید آسفالت در شهرک کیان آباد و مخزن قیر و مقداری مواد اولیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مخزن 50 هزار لیتری قیر طعمه حریق شد

علیرضا عدلو اظهار کرد: ساعت 04:43 دقیقه امروز 8 اردیبهشت ماه در پی دریافت خبری توسط سامانه۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان مبنی بر حریق مخزن قیر کارخانه آسفالت در شهرک کیان آباد (روستای سید صفری) سریعا تیم اطفایی سنگین از ایستگاه های شماره 6 و 17 به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در این باره گفت : آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه سریعا اقدام به قطع گاز و برق کارخانه به منظور جلوگیری از خطر برق گرفتگی و انفجار گاز نموده و اطفا حریق در دستور کار قرار گرفت، سپس عملیات سرد سازی و جلوگیری از برگشت شعله انجام شد.

وی افزود : کانون حریق مخزن قیر بود که آتش نشانان با بکارگیری جرثقیل و رشته های آب رسانی اقدام به سرد کردن مخرن کردند و با تلاش نفسگیرآتش نشانان از وقوع انفجار در این مخزن جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به این که خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندیده است، تأکید کرد: صاحبان کارخانه و نیروهای مشغول فعالیت در چنین مکان هایی باید دقت بیشتری کنند و با احتیاط عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار