پوتین کجاست؟

تهران (پانا) - سخنگوی کاخ کرملین شایعه‌ها درباره مکان اقامت رئیس‌جمهوری روسیه در شرایط شیوع ویروس همه‌گیر کرونا را رد کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پوتین کجاست؟

به گزارش العالم، "دیمیتری پسکوف" سخنگوی کاخ کرملین ضمن ردّ شایعات درباره تغییر مقر اقامت "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه پس از شیوع ویروس کرونا، تأکید کرد که پوتین هم‌اکنون در مقر خود در "نوو-آگاروو" در حومه مسکو ساکن و مشغول به کار است.

پسکوف در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه روسی "Argometi e Fakti" درباره ادعاهایی مبنی بر این‌که پوتین در مکانی در سیبری یا در والدای بین مسکو و پترزبورگ یا حتی در پناهگاهی زیرزمینی به‌سر می‌برد، این موضوع را عنوان کرد.

سخنگوی با بیان این‌که تمامی این شایعات غیرواقعی هستند، افزود پوتین تمام وسایل ارتباطی را در اختبار دارد و او از مقر فعلی خود تمامی نشست‌ها را برگزار می‌کند که برخی از آنها نیز به صورت ویدیوئی انجام می‌شود.

وی در عین حال افزود، پوتین دیدارهای شخصی خود را کم کرده و طی چند هفته اخیر شخصا برخی وزرا و نمایندگان بخش بانکی نشست داشته است.

روند افزایشی ابتلای روزانه به ویروس "کووید 19" در روسیه با ثبت بیش از شش هزار نفر همچنان ادامه داشته و تعداد کل مبتلایان در این کشور از 87هزار نفر بیشتر شد.

مرکز مبارزه با شیوع کرونا در روسیه امروز (دوشنبه) گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته 6198 مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه ثبت شده است.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به 87147 نفر و تعداد کل جان باختگان به 794 تن افزایش پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار