پوتین: در صورت لزوم برای مبارزه با کرونا از منابع نظامی استفاده می‌کنیم

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد، دولت مسکو در صورت نیاز به منابع بیشتر برای مبارزه با همه‌گیری کرونا از وزارت دفاع درخواست کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پوتین: در صورت لزوم برای مبارزه با کرونا از منابع نظامی استفاده می‌کنیم

به گزارش ایسنا از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه گفت: نیروهای وزارت دفاع روسیه به صورت کاملا موثری در خارج از کشور فعالیت و به هم‌پیمانان ما در مبارزه با این پاندمی کمک می‌کنند. ما باید از این تجربه به خوبی استفاده کنیم و در نظر داشته باشیم که تمامی منابع می‌توانند و باید در اینجا نیز استفاده شوند.

وی افزود: ذخایر وزارت دفاع برای مبارزه با ویروس کرونا در روسیه هنوز مورد استفاده قرار نگرفته‌ اما دولت این موضوع را مدنظر دارد.

پوتین همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در روسیه هر روز تغییر می‌کند و بهتر نمی‌شود. ما شاهد هستیم که این وضعیت روزانه تغییر می‌کند و متأسفانه رو به بهبودی نیست. تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و تعداد موارد و تعداد افرادی که حالشان وخیم است، رو به افزایش است.

وی افزود: روسیه همچنان قادر است تا به صورت فعالانه در مبارزه با ویروس کرونا عمل کند اما یک پیش‌بینی حرفه‌ای خوب در خصوص شیوع ویروس کرونا همچنان نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار