اطلاعیه شماره ۱

فراخوان پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آبان ماه 1398 برای تکمیل پرونده

بوشهر(پانا)_پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آبان 1398 برای تکمیل پرونده فراخوانده شدند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آبان ماه 1398 برای تکمیل پرونده

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور اطلاعیه ای، از پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آبان 1398برای تکمیل پرونده دعوت کرده است.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

با توجه به اطلاعیه 4-99 مورخ 03/02/1399 اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی 1398 می بایست پس از دریافت معرفی نامه های معاینات پزشکی، گواهی عدم پیشینه کیفری و تعهدنامه محضری با توجه به موارد زیر نسبت به تکمیل فرایند استخدام خویش اقدام لازم را انجام دهند.

1. معاینات پزشکی باید از طریق مراکز درمانی دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد.

2. جهت دریافت گواهی عدم پیشینه کیفری به دفاتر پیش خوان دولت و خدمات قضایی مراجعه شود.

3. برای انجام تعهد محضری با در دست داشتن مدارک شناسایی همراه با یک نفر ضامن کارمند رسمی یا پیمانی ارگان های دولتی به یکی از دفترخانه های رسمی استان یا محل زندگی خود مراجعه و برابر فرم نمونه و معرفی نامه نسبت به اخذ تعهدنامه محضری اقدام نماید. (کارمند قراردادی مورد قبول نیست)

توجــه :

1. پذیرفته شدگان ساکن استان به منظور دریافت معرفی نامه به اداره آموزش و پرورش شهر محل اقامت خویش مراجعه نمایند و پذیرفته شدگانی که محل سکونت آنان خارج از استان می باشد، معرفی نامه از طریق پست به آدرس محل سکونت ایشان ارسال می گردد.

2. پس از اخذ تعهد محضری، یک نسخه از آن را توسط دفاتر اسناد ابرابر با اصل، جهت ثبت نام و ارائه به دانشگاه نزد خود نگه دارند.

3. پس از انجام معاینات پزشکی، گواهی عدم پیشینه کیفری و تعهد محضری نسبت به ارسال از طریق پست و یا تحویل حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اقدام گردد.

4. پذیرفته شدگان به منظور ثبت نام در پودمان های آموزشی سه گانه رشته های نظری (دبیر، آموزگار، مراقب سلامت، مشاور و مربی امور تربیتی مدارس)به سایت دانشگاه فرهنگیان به آدرس https://cfu.ac.ir و رشته های فنی«هنرآموز» و «استادکار» به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران به آدرسhttps://www.sru.ac.ir مراجعه نمایند.

آدرس پستی جهت ارسال مدارک: بوشهر، خیابان شهید عاشوری، خیابان شهید آوینی، اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، کارشناسی امور استخدام، کد پستی7515883979»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار