فراخوان اولویت های پژوهشی سال 1399 اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ دبیرخانه شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به منظور تحقق اهداف متعالی ورزش و اعتلای فرهنگ پژوهش و ارائه طریق و کمک به رفع مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان، از کلیه اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و سایر متخصصین جهت اجرای طرح های پژوهشی این اداره کل دعوت به همکاری می نماید.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان اولویت های پژوهشی سال 1399 اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ دبیرخانه شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به منظور تحقق اهداف متعالی ورزش و اعتلای فرهنگ پژوهش و ارائه طریق و کمک به رفع مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان، از کلیه اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و سایر متخصصین جهت اجرای طرح های پژوهشی این اداره کل دعوت به همکاری می نماید.

علاقمندان می توانند موضوع مورد نظر خود را از میان اولویت های زیر انتخاب نموده و نسبت به تهیه و ارائه پیشنهاد پژوهشی (Proposal) حداکثر تا تاریخ 99/8/10 اقدام نمایند.

شرایط و ضوابط: پژوهشگران باید حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد باشند.

مرتبط بودن رشته تحصیلی پژوهشگران با موضوع پژوهش الزامی است.

مجریان باید دارای حسن سابقه علمی- پژوهشی بر اساس مدارک و مستندات باشند (در صورت نیاز مجری باید اینمستندات را به شورای پژوهش ارائه نماید)

هر پژوهشگر تنها مجاز به ارسال یک پیشنهاد پژوهشی (Proposal) است.

برابر مقررات هیچ مجری نباید در هنگام عقد قرارداد طرح پژوهشی، قرارداد دیگری با شورای پژوهش استان داشته باشد. بعبارتی انجام دو طرح در یک زمان امکان پذیر نمی باشد و با این افراد، حتی در صورت ارسال پیشنهاد پژوهشی و اخذ امتیاز لازم، عقد قرارداد نخواهد شد.

با پژوهشگرانی که پیشنهاد پژوهشی آنان پس از طی مراحل داوری حائز بالاترین امتیاز گردد در صورت تامین اعتبارمالی مربوطه و احراز شرایط علمی و رجحان های سازمانی قرارداد منعقد خواهد شد.

پیش بینی هزینه اجرایی در پیشنهادنامه پژوهشی به عهده شورای پژوهش می باشد و این شورا متناسب با موضوع،جامعه، حجم کار، فراوانی داده ها و روش پژوهش با فرد برگزیده قرار داد منعقد می نماید.

برای تدوین طرح پژوهشی، استفاده از فرم پیشنهادنامه پژوهشیالزامی است. پیشنهاداتی که در قالبی متفاوت ارسال گردند، رد خواهند شد

ارائه معرفی نامه از یکی از دانشگاه ها یا موسسات پژوهشی داری مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت انجام فعالیت پژوهشی الزامی است.

پرپوزال ها با نرم افزار word 2007 ، قلم BNazanin سایز 14 درشت در سه نسخه تهیه و به همراه CD ارسال گردد.

مهلت ارسال پرپوزال ها 10/08/99 خواهد بود و به پرپوزال هایی که بعد از تاریخ مذکور ارسال گردد ترتیب اثر داده نمی شود.

پژوهشگران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم خام پرپوزال از طریق واتس آپ به شماره موبایل 09173781586 پیام دهید تا پروپزار ارسال گردد .

پژوهشگران می توانند جهت ارسال فرم پرپوزال تکمیل شده خود به آدرس الکترونیکی : buz.varzesh.bou@gmail.com ارسال نماید

آدرس: استان بوشهر -بوشهر- خیبان ولی عصر(عج) -ورزشگاه شهید بهشتی-اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر -واحد آموزش و پژوهش

اولویت های پژوهشی:کیفی سازی اوقات فراغت زنان و دختران در خانواده با رویکرد مبتنی بر فعالیت جسمانی در استان ، تاثیر ویروس کرونا و بیماری فصلی در فعالیت های بدنی و رفتار های کم تحرک اقشار جامعه ، شناسایی و تحلیل موانع و آسیب‌های پیشروی توسعه کسب و کار و سرمایه‌گذاری در راستای حل مسائل ورزش و جوانان استان بوشهر است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار