خریداری تلویزیون از سوی معلم اهری برای جانماندن دانش‌آموزش از آموزش‌های تلویزیونی

تهران (پانا) - معلم اهری برای جانماندن دانش‌آموزش از آموزش‌های تلویزیونی برای این دانش‌آموز یک دستگاه تلویزیون خریداری کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
خریداری تلویزیون از سوی معلم اهری برای جانماندن دانش‌آموزش از آموزش‌های تلویزیونی

به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رقیه سرقینی از معلمان شهرستان اهراست که برای آموزش و یادگیری دانش‌آموز خود یک دستگاه تلویزیون تهیه کرده است.

سرقینی با اشاره به تعطیلی طولانی مدت مدارس به علت ویروس کرونا، بیان کرد: دلیل خرید یک دستگاه تلویزیون برای خانواده دانش‌آموزم این بود که آنها تلویزیون که حداقل‌ترین وسیله استفاده از برنامه‌های آموزشی رسانه ملی است، را نداشتند.

وی با توصیه به دانش‌آموزان سراسر کشور برای رعایت کامل موارد بهداشتی بیان کرد: سلامتی اولین اولویت ماست و با کمک الهی کرونا را شکست خواهیم داد و به زودی دانش‌آموزان در کنار همشاگردی‌ها و معلمان یادگیری را ادامه خواهند داد.

سرقینی عنوان کرد: در این شرایط اقتصادی که دغذغه خانواده‌ها، معیشت شده است معلمان نه تنها در خانه نمانده‌اند و به کار آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی و سایر روش‌های غیرحضوری مشغول هستند بلکه پا به پای محرومان جامعه نسبت به رفع محرومیت و فقر کمر همت بسته‌اند و با تهیه بسته‌های معیشتی تلاش در کاستن غمی از غم‌های نیازمندان کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار