زمانی که مصدومیت و بیماری حریف عشق معلمی نمی‌شود

تهران (پانا) - دو فرهنگی کرمانشاهی با وجود بیماری و مصدومیت به استمرار تعلیم و تربیت می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
زمانی که مصدومیت و بیماری حریف عشق معلمی نمی‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سجاد احمدی، مدیرآموزگار عشایری شاغل در آموزش و پرورش شهرستان هرسین با وجود مصدومیت از ناحیه دستان خود و نیز در زمان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا، با عشق در میان دانش‌آموزان عشایری منطقه محروم عشایری میرمینگه حاضر می‌شود تا فرآیند مقدس تعلیم و تربیت را استمرار داده و درکنار آن درس ایثار و فداکاری به شاگردانش بیاموزد.

وی در این خصوص گفت: با توجه به محرومیت منطقه و نیز شرایط ویژه دانش‌آموزان عشایری بر خود تکلیف دانستم تا با حضور در کنار این عزیزان وضعیت درسی آن‌ها را بررسی کرده و به سوالات درسی پاسخ دهم تا خللی در فرآیند آموزش به وجود نیاید.

این همکار فرهنگی در خصوص نحوه فعالیت خود افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت دانش‌آموزان اولین اقدام رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز طرح فاصله‌گذاری در میان دانش‌آموزان و هماهنگی با اداره آموزش و پرورش برای تشکیل کلاس بود.

احمدی افزود: نظر به عدم دسترسی به فضای مجازی در این منطقه خودآموزهای بهاری که توسط اداره آموزش و پرورش تهیه شده و راهبر آموزشی در اختیار همکاران قرارداده بود‌، در میان دانش‌آموزان توزیع شد و تا این لحظه هیچ‌گونه خللی در روند آموزش در میان دانش‌آموزان این منطقه نداشته‌ایم.

همچنین در شهرستان مرزی گیلان‌غرب علی مرادی فرهنگی دلسوز و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس با وجود جراحی کلیه و سابقه ناراحتی قلبی با عشق به میان دانش‌آموزان عشایری منطقه می‌رود تا نشان دهد هیچ عاملی، حتی بیماری یارای مقابله در برابر عشق معلمی را ندارد.

این فرهنگی متعهد گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و این امکان که دانش‌آموزان عشایری منطقه از روند آموزش فاصله بگیرند، بر خود تکلیف دانستم که به میان این عزیزان بروم و وضعیت تحصیلی آن‌ها را بررسی کنم.

این معلم دلسوز گفت: در کنار فرآیند تعلیم و تربیت، اصول بهداشتی و درمانی را به دانش‌آموزان آموزش میدهم و اطلاعاتی در خصوص ویروس کرونا و نیز اقدامات پیشگیرانه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار