اقدامات جهادی و در کنارمردم بودن سپاه پاسداران، باعث ناراحتی دشمنان قسم خورده نظام شده است

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: اقدامات جهادی و در کنار مردم بودن سپاه پاسداران در طول چهل و یک سال باعث ناراحتی دشمنان قسم خورده انقلاب و محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بین مردم شده است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات جهادی و در کنارمردم بودن سپاه پاسداران، باعث ناراحتی دشمنان قسم خورده نظام شده است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به همراه اعضای شورای معاونین با فرمانده سپاه ناحیه ۱۵خرداد شهرستان قرچک دیدار و گفتگو کرد.

بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) را می توان بهترین ایده قرن نام برد و افدامات سپاه باعث عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران شده است .

او در ادامه اظهار کرد: پرتاب ماهواره نور توسط دلیرمردان هوافضای سپاه را به همه سبزپوشان سپاه پاسداران تبریک عرض می‌کنم چرا که عزت و اقتدار ملی را به همراه داشت.

اوخاطر نشان کرد: اقدامات جهادی و در کنار مردم بودن سپاه پاسداران در طول ۴۱سال باعث ناراحتی دشمنان قسم خورده انقلاب و محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بین مردم شده است.

بختیاری بیان کرد: ویروس کرونا مشکلاتی را به وجود آورده و باعث شد تا تعدادی از هموطنان را از دست بدهیم و در کشورهای آموزش تعطیل شد ولی اتحاد همدلی به وجود آورد که مردم را یاد روزهای اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس انداخت .

او افزود: ویروس منحوس کرونا باعث شد تا عقاید و اعتقادات مردم نسبت به خدا بیشتر شود چرا که یک ویروس تمامی فعالیت های دنیا را فلج کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدامات جهادی انجام داده در بین مردم محبوب شده هر زمانی که نیاز بوده در بین مردم حاضر شده و با اقتدار اتحاد و همدلی بین مردم مشکلات و موانع موجود را رفع کرده است.

اوگفت: یکی از خصوصیات منحصر به فرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آتش به اختیار بودن نیروهای ولایی این نهاد مقدم است هر کاری که انجام می دهند برای رضای خدا و رضایتمندی مردم انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار