اجرای رزمایش مساوات فرهنگیان در جهت رفع نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت هدف از رزمایش مساوات فرهنگیان رفع نیاز خانواده‌های و دانش آموزان بی‌بضاعت است تا در ایام ماه مبارک مشکلی در خصوص وضعیت معیشتی نداشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای  رزمایش مساوات فرهنگیان در جهت رفع نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت شهرستان قرچک

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش قرچک در جلسه ستاد رزمایش مساوات فرهنگیان شهرستان قرچک اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خصوص کمک و یاری به نیازمندان وظیفه همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان است که با وجود ویروس منحوس کرونا به تعدادی از خانواده ها که با مشکلات مالی روبرو شده اند کمک کنند.

او در ادامه افزود: بر همین اساس برحسب وظیفه در جهت کمک به نیازمندان ستاد رزمایش مساوات فرهنگیان در جهت یاری و حمایت پشتیبانی از دانش آموزان بی بضاعت در مدارس تشکیل شده است تا به نحو احسن به دانش آموزان بی بضاعت کمک کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: این اقدام خداپسندانه به صورت تیمی و با مشارکت بسیج فرهنگیان، دانش آموزی و سپاه ناحیه ۱۵خرداد برای رضای خداوند انجام می شود.

بختیاری با بیان اینکه با اتحاد و همدلی و تعریف هدف پیش رو می توانیم در مسیر موفق باشیم، تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و با کمک فرهنگیان تعدادی از دانش آموزان بی بضاعت را در مدارس شهرستان پوشش خواهیم داد.

او بیان کرد: تمامی کمک هایی که توسط همکاران فرهنگی و خانواده های دانش آموزان پرداخت می‌شود به حساب خیرین مدرسه ساز واریز شده و کمک های غیرنقدی نیز توسط انبار اداره تحویل گرفته می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: این طرح تا نیمه اول ماه مبارک رمضان99 ادامه دارد و پس از جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در اواسط ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

بختیاری خاطرنشان کرد: هدف از رزمایش مساوات فرهنگیان رفع نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت است تا در ایام ماه مبارک مشکلی در خصوص وضعیت معیشتی نداشته باشند.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار