مدیر کل دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس کشور:

توجه به کیفیت معماری در مدارس بسیار مهم است

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس کشور در جلسه‌ای تخصصی به بررسی پروژه‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان و کیفیت معماری مدارس پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
توجه به کیفیت معماری در مدارس بسیار مهم است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، برای هم افزایی، اجرای صحیح و وحدت رویه در پروژه‌های در دست اجرا و ارائه راهکارهای مناسب جلسه ای با حضور عماد مخدومی مدیر کل دفتر مدیرکل دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس کشور، معاونان فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان و کارشناسان حوزه فنی و نظارت در محل اداره کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این جلسه مخدومی با توصیه به برون‌سپاری پروژه‌ها و استفاده از خدمات مشاور گفت: برون سپاری مطمئناً می‌تواند در برخی موارد گره‌گشای بسیاری از مشکلات نظارتی و طراحی و در اداره باشد.

مدیر کل دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس کشور درخصوص معماری مدارس بیان کرد: توجه به کیفیت معماری از نکات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این موضوع در شکل‌گیری شخصیت و تربیت دانش‌آموزان تاثیرگذار است.

وی توجه به معماری بومی منطقه و رعایت اصول طراحی در پروژه‌های در دست اجرا را ضروری عنوان و بر استفاده از مصالح نوین در صنعت ساختمان به جای مصالح سنتی تاکید کرد.

همچنین در این نشست پروژه‌هایی که طی سفر اخیر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور مورد بازدید قرار گرفته بود مورد نقد و بررسی اجمالی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف اجرایی پروژه‌ها بیان شد و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار