مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خبر داد:

تحقق یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تعهد خیرین مدرسه ساز خوزستان در سال ۹۸

اهواز (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اعلام کرد تعهد خیرین مدرسه ساز در سال گذشته با احتساب کمک شرکت نفت، یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود که بیش از ۹۰ درصد این تعهد محقق شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تحقق یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تعهد خیرین مدرسه ساز خوزستان در سال ۹۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، علی قربانی در جلسه ویدئو کنفرانس معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با مجمع خیرین مدرسه ساز استان با موضوع تبادل نظر و هم اندیشی در جذب خیرین سال ۹۹ در محل این اداره کل بیان کرد: در سال ۹۷ تعهد خیرین و نفت در ساخت مدرسه در استان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بود که این رقم در سال ۹۸ افزایش چشم گیری یافته و شاهد بیشترین مشارکت خیرین در ساخت مدرسه بوده ایم.

قربانی ادامه داد: هیچ پروژه نیمه تمام مدرسه سازی در استان از بابت پرداخت سهم دولت راکد نمانده و نوید افزایش چهار برابری اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور را به خیرین اعلام کردیم تا ترغیب شده و در پروژه های مدرسه سازی شرکت کنند.

او افزود: از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار مشارکتی سازمان نوسازی مدارس کشور که به استان اختصاص یافت، تنها یک صد میلیارد ریال آن جذب نشد که تا یک ماه آینده این رقم نیز محقق خواهد شد.

در ادامه این جلسه رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: سه کار مهم در این سازمان به درخواست خیرین و ادارات کل نوسازی مدارس کشور ارجاع شد که طی پیگیری های مستمر به انجام رسید.

مهراله رخشانی مهر ادامه داد: انتخاب یک روز در تقویم به نام روز خیرین مدرسه ساز، دریافت نکردن هزینه آب و برق از خیرین برای ساخت مدرسه و چهار برابر شدن اعتبار مشارکتی سازمان نوسازی مدارس از جمله درخواستی خیرین عزیز بود که مصوب شد و درحال انجام است.

او گفت: تمام تلاش ها در این راستا است که میزان مشارکت خیرین در کشور را برای امر مدرسه سازی افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار