معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

برنامه های هفته معلم با وجود بیماری کرونا برگزار می شود

بجنورد (پانا) -معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی اعلام کرد برنامه های هفته معلم با وجود بیماری کرونا هم زمان با برنامه های ستاد برنامه ریزی تکریم و بزرگ داشت مقام معلم در استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های هفته معلم با وجود بیماری کرونا برگزار می شود

به گزارش اداره آموزش و پرورش خراسان شمالی؛ علی خوش آینه در جلسه ستاد برنامه ریزی تکریم بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: با شیوع کرونا شاهد مسئولیت‌پذیری و تلاش وصف ناپذیر معلمان بودیم که این فداکاری همکاران قابل تقدیر است.

خوش آینه ادامه داد: مسئولیت معلم در قبال دانش آموزان و نسل جوان زمان و مکان نمی‌شناسد و باید در بدترین شرایط آموزش و پرورش با استفاده از همه ابزارها و امکانات آموزش و پرورش نسل جوان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از مأموریت‌های تعیین شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استفاده از فضای مجازی برای گسترش فعالیت های آموزش وپرورش است و ما با استفاده از فرصت ایجاد شده تلاش می‌کنیم تا این وظیفه را به انجام برسانیم.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش اگر در مسیر درستی گام بردارد می تواند نسلی برای امروز و آینده پرورش دهد تا جامعه را به مکانی امن و قابل اطمینان برای زندگی اشخاص حقیقی و حقوقی خود تبدیل کند.

خوش آینه اعلام کرد: در سال 99؛ از 228 نفر از معلمان پویا شهرستانی؛ از همکاران اداری 40 نفر و از 62 معلم چند پایه و حق التدریسی تقدیر می شود.

لازم به ذکر است که در آموزش وپرورش خراسان شمالی تعداد 14هزار و 328 نفر مشغول به خدمت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار