اعلام روز شمار هفته مشاغل در مدارس منطقه 15 شهر تهران

تهران (پانا) - خیرآوران، کارشناس مسئول مشاوره و تربیتی ضمن تبریک هفته مشاغل روز شمار این هفته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام روز شمار هفته مشاغل در مدارس منطقه 15 شهر تهران

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، خیرآوران کارشناس مسئول مشاوره و تربیتی ضمن تبریک هفته مشاغل روز شمار این هفته را اعلام کرد.

وی افزود: هفته معرفی مشاغل که هر ساله در هفته اول اردیبهشت ماه در مدارس برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی بامشاغل گوناگون و لزوم آنها در جامعه آشنا شوند.
خیرآوران ادامه داد: آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می دهد تا متناسب بااستعداد، توانایی، رغبت، هوش و علائق خود نسبت به انتخاب رشته تحصیلی مناسب که منجر به انتخاب شغل مورد علاقة آنها می شود اقدام نمایند.

خیرآوران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاکم ناشی از شیوع کرونا که به تعطیلی مدارس انجامیده است فعالیت های معرفی هفته مشاغل توسط مشاوران مدارس در فضای مجازی انجام می شود. پیام های معرفی رشته ها و شاخه ها جهت آشنایی اولیاء و دانش آموزان با قوانین ومقررات و سوالات مربوط به هدایت تحصیلی از جمله فعالیت های هفته معرفی مشاغل، تهیه برشورهای تحصیلی وشغلی تهیه کلیپ های سخنرانی متخصصان موفق رشته های گوناگون تحصیلی و دانشگاهی، درفضای مجازی اطلاع رسانی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار