معارفه مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه 17

تهران(پانا) - جلسه معارفه مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه17 برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۴۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معارفه مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه 17

به گزارش خبر گزاری پانا، جلسه معارفه مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه، با حضور پور محمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۷ و جمعی از کارشناسان این حوزه برگزار شد.

پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی برای افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان اظهار کرد: فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی زمینه ساز حضور گسترده دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی است و با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت‌های این سازمان خاطر نشان کرد که این فعالیت‌ها در روند پویایی و نشاط مدارس و تمرین مدیریت و مسٔولیت‌پذیری دانش‌آموزان بسیار مهم است.
وی افزود: تربیت دانش‌آموزان توسط مربیان با برگزاری اردوها، جلسات تشکیلاتی، خبرگزاری پانا و... از برنامه های اجرا شده و موفق این سازمان است. شایسته است با تامل کارشناسانه، دقت و سرعت در جهت نیل به "مدرسه محوری" و "دانش‌آموز باوری" گام‌های اساسی برداشته و از ظرفیت تمامی دانش‌آموزان علاقمند به ویژه نخبگان با محوریت معلمان و مربیان دلسوز بهره جسته و موجبات رشد و بالندگی بیش از پیش نوجوانان عضو این مجموعه‌ی فراگیر دانش آموزی را فراهم آورید.
در این جلسه ربابه حسینی صفا به عنوان مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۷ شهر تهران معرفی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار