استاندار گیلان:

هم افزایی ملی موجب تقویت اعتماد عمومی می شود

این افتخار ملی است که فضای امیدوارانه ای ایجاد کنیم

رشت (پانا) - استاندار گیلان با بیان اینکه زیباترین جلوه های انسجام ملی در برهه های مختلف از جمله ماه های اخیر در جریان مقابله با کرونا شکل گرفت، بر ضرورت هم افزایی ملی در راستای تقویت اعتماد عمومی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
هم افزایی ملی موجب  تقویت اعتماد عمومی می شود

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، ارسلان زارع در نشستی با اعضای خانه احزاب استان؛ احزاب را گروه های منسجم مردمی در قالب واحدهایی شناسنامه دار خواند که از مولفه های اثرگذار تقویت و انسجام ملی به شمار می روند.

وی اظهار کرد: امروزه با توجه به تحولات جهانی، دولت ها بدون در نظر گرفتن نقش احزاب و مردم نمی توانند برنامه های توسعه ای خود را به پیش ببرند و در سایه تقویت همگرایی و همبستگی ملی از رهگذر استفاده از ظرفیت ارتباط با مردم است که انسجام ملی محقق می‌شود.

وی گفت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که بدون کمک مردم، می توان مشکلات را حل کرد بلکه باید میان همه بخش های اداره کشور همدلی بوجود آوریم و جایگاه مردم را در عمل و تصمیم گیری ها بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

زارع، احزاب را محمل مناسبی برای تجلی اراده ملی در رفع مشکلات، شناسایی چالش ها و برنامه ریزی عملیاتی بمنظور حل کاستی ها و دشواری ها دانست و یادآور شد: باید به رشد و توسعه احزاب در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی توجه شود.

وی با اشاره به اینکه احزاب با ظرفیت های خوبی که در انسجام بخشی اجتماعی دارند و می‌توانند اثربخشی قابل قبولی در مدیریت فضای عمومی جامعه داشته باشند، گفت : با توجه به ارتباط احزاب با لایه های درونی مردم، باید هم نقش آموزشی خود را ایفا کنند و هم تجربیات‌شان را به نسل های جوان انتقال دهند تا در این شرایط با تقویت همدلی مردم، مسئولان و همه نهادها، رفع مشکلات تسهیل و تسریع شود.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: باید زمینه ای را در جامعه فراهم سازیم که فضا برای اقناع نسل جوان در خصوص مدیریت کشور در چنین شرایطی، ایجاد شود و در عین حال با آنان به گفت وگو بنشینیم و دراین صورت قدرت ملی استحکام می‌یابد.

وی تاکید کرد: هم افزایی همه نیروهای فعال سیاسی و اجتماعی، موجب تقویت اعتماد عمومی می شود و این یک افتخار ملی است که فضای امیدوارانه ای در کشور ایجاد کنیم زیرا در سایه امید، زندگی جاری می شود.

دی ماه سال گذشته خانه احزاب در گیلان راه اندازی شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار