آغاز فرآیند نقل و انتقالات داخل و خارج از استان سال تحصیلی 1400-1399

مشهد(پانا)- رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز فرآیند نقل و انتقالات داخل و خارج از استان سال تحصیلی 1400-1399 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرآیند نقل و انتقالات داخل و خارج از استان سال تحصیلی 1400-1399

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، نبی اله صباغ رئیس اداره امور اداری و تشکیلات این اداره کل در خصوص شرایط و ضوابط انتقال دائم داخل استان گفت: نداشتن تعهد خاصخدمت به منطقه مبدأ و دارا بودن حداقل پنج سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش ‌و پرورش تا تاریخ 99/06/31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی از مهمترین شرایط نقل و انتقال دائم داخل استان است.

وی در زمینه انتقال موقت داخل استان افزود: همکاران رسمی، آزمایشی و پیمانی مشروط به دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت رسمیدر آموزش و پرورشتا تاریخ 99/06/31 به موجب حکم کارگزینی می توانند در انتقال موقت شرکت نمایند.

صباغ تصریح کرد: کلیه همکاران متقاضی انتقال، موظف به ثبت در خواست در سامانه profile.medu.ir و تحویل مدارک و مستندات به امور اداری آموزش و پرورش محل خدمت براساس جدول زمان بندی ذیل می باشند.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پذیرش تقاضاهای انصراف از انتقال دائم، در شرایط خاص و در صورت موافقت کارگروه توسعه مدیریت ادارات مبدأ و مقصد، قابل بررسی خواهد بود. در صورت موافقت با انصراف، این افراد تا دو سال حق شرکت در فرآیند نقل و انتقالات را نخواهند داشت.

وی در بخش دیگری از مطالبش گفت: همکارانی که در سال گذشته به‌ صورت موقت منتقل شده اند، درصورتی که تقاضای تمدید انتقال داشته باشند، مکلف هستند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه و ارائه مدارک و مستندات اقدام نمایند.

صباغ نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبدأ را مهمترین شرط انتقال دائم خارج از استان مطرح کرد.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان افزود: دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 99/06/31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی مهمترین شرط انتقال موقت خارج از استان می باشد.

قابل ذکر است همکاران محترم متقاضی نقل و انتقالات جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت دستورالعمل نقل و انتقالات داخل و خارج از استان در سال تحصیلی 1400-1399 و ثبت نام به پورتال اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس اینترنتی https://edari.razavi.medu.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار