مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه کمیته توسعه سرمایه انسانی:

برای مدیریت مدرسه باید از بهترین و مجرب ترین نیروها استفاده کرد

ملاک همه ما در انتخاب مدیران، شایسته سالاری است

نیشابور(پانا)- اولین جلسه دبیرخانه کمیته توسعه سرمایه انسانی مربوط به انتخاب و انتصاب مدیران مدارس مستقل دولتی با حضور اعضای ستاد در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برای مدیریت مدرسه باید از بهترین و مجرب ترین نیروها استفاده کرد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با اظهار خرسندی از تلاش های انجام شده به ویژه در این ایام، گفت: بسیار خرسندیم که در سال جاری، شهرستان نیشابور موفق به کسب مقام اول استان در کاهش سنی پرسنل اداری شده است.

حسین مهرآبادی افزود: باید تلاش کنیم از نیروهای توانمند و خبره به عنوان مدیران مدارس بهره ببریم. یقینا خارج شدن بعضی از مدیران از مجموعه بسیار سخت و آسیب پذیر است و برای جایگزینی آنها باید اندیشه کرد.

وی ادامه داد: در این مسیر باید از انسان های اخلاقی و صبور استفاده کنیم که با دانش آموز، معلم و خانواده ارتباط مناسب برقرار کند و در تمام ساحت ها، بهترین باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور با تقدیر از زحمات اعضای دبیرخانه، گفت: ما قرار است برای تربیت یک نسل تصمیم گیری کنیم و یقینا سرنوشت بچه ها از این موضوع تاثیر پذیر است.

ابراهیم امین نژاد افزود: اگر مقرر است جلساتی در این زمینه گذاشته شود و تصمیمات درستی اتخاذ شود باید امانت داری، تقوا و عدالت به طور کامل رعایت شود و ملاک همه ما در این مسیر شایسته سالاری است.

وی با تاکید بر ثبت نام نیروهای قوی و کارآمد خاطر نشان کرد: در شیوه نامه سال جاری تغییراتی اتخاذ شده است که باید به دقت مطالعه و مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار