اولین نشست قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ابرکوه برگزارشد

ابرکوه (پانا) - امام جمعه ابرکوه در اولین نشست قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه ضمن تقدیر از مدافعان سلامت شهرستان گفت: همراهی و همدلی همه عوامل ذیربط در شهرستان دلیل پیشرفت در تقابل با مسئله کرونا است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ابرکوه برگزارشد

اولین جلسه قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به فرماندهی حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه و با حضور علی اکبر اسحاقی معاون فرماندار ومدیران دستگاه ها و کمیته های ستاد مدیریت کرونای شهرستان ابرکوه در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه ابرکوه ضمن تقدیر از مدافعان سلامت شهرستان گفت: همراهی و همدلی همه عوامل ذیربط در شهرستان دلیل پیشرفت در تقابل با مسئله کرونا است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: عواطف ملت ما در مقایسه با هیاهوی مدعیان علم و صنعت و پیشرفت و تمدن غرب پیشتاز و ستودنی و برترین منظر و جلوه گاه مواساه دینی در دنیای مادی امروزی است.

وی همچنین خواستار ادامه روند همدلی ها در حوزه رسیدگی به وضعیت محرومین، بویژه آسیب دیدگان از شیوع بیماری در سطوح مختلف شد.

حجت الاسلام حسینی از دست اندر کاران جبهه دفاع از بهداشت و سلامت خواست تا از توان و ظرفیتهای خود به صورت متمرکز و هدایت شده در مسیر رفع مشکلات مادی و معیشتی نیازمندان تلاش کنند.

در این نشست سرهنگ ابرقویی جانشین قرارگاه با اشاره به منوّیات مقام معظم رهبری آمادگی کامل بسیجیان و جهادگران سلامت را به همراه نیروهای مردمی برای عملیاتی کردن فعالیت کمیته ها اعلام و از همه درخواست کمک هدفمند به قرارگاه را نمود .

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش گران عرصه های مختلف مدیریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: پیشروی و موفقیت همه ما در شهرستان مرهون عظم و اراده همه دلسوزان است.

در پایان مدیران، کارشناسان و فعالین ستاد شهرستان گزارش عملکرد و پیشنهادات خود را به صورت اجمال بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار