توزیع 7000بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی مومنانه در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رزمایش همدلی مومنانه سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) اسلامشهر با حضور امام جمعه،معاون سیاسی، انتظامی فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 7000بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی مومنانه در اسلامشهر

در این رزمایش که امروز جمعه پنجم اردیبهشت 99 برگزار شد، سرگرد هادی ایلکا، فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) اسلامشهر در سخنانی با قدردانی از گروه های جهادی، مسئولین و خیرین در کمک به نیازمندان واقعی در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش همدلی مومنانه 7000بسته معیشتی توسط پایگاه های بسیج اسلامشهر در میان خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد تا مردم ما از آسیب های اقتصادی کرونا ویروس در امان بمانند و ادامه داد،رزمایش همدلی مومنانه در مراحل بعد نیز استمرار خواهد داشت.

او در ادامه افزود: از ابتدای درگیر شدن کشور با ویروس منحوس کرونا گروه های جهادی اسلامشهر به صورت شبانه روزی در کارگاه های تولید ماسک و مواد ضد عفونی با تولید 700000عدد ماسک و 200000لیتر مواد ضدعفونی در حال خدمت به شهروندان و مراکز درمانی اسلامشهر هستند.

ایلکا از دیگر فعالیتهای سپاه ناحیه سید الشهدا (ع) اسلامشهر به برنامه غربالگری سلامت هشتاد درصد مردم با همکاری شبکه بهداشت و گروه های بسیج اشاره کرد و گفت: در زمینه نقاهتگاه درمانی شهرستان و تأمین نیروی انسانی همکاری مستمر داشتیم تا مردم اسلامشهر کمترین دغدغه در مواجهه با کرونا ویروس را داشته باشند.

در ادامه مراسم، علیرضا جعفری، معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامیداشت رزمایش همدلی مومنانه و قدردانی از همه دست اندرکاران امور بهداشتی و توزیع بسته های معیشتی خواستار استمرار این حرکت خداپسندانه شد.

در این برنامه مسئولین ارگانها و ادارات و فرماندهان سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) نیز حضور داشتند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار