در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

توضیحات آذرکیش درباره فعالیت‌های تولیدی هنرستان‌ها بعد از شیوع اپیدمی کرونا

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش: برای تعمیر و ساخت تخت‌های بیمارستانی اعلام آمادگی کردیم

تهران (پانا) _ مدیرکل دفتر آموزش متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش درباره فعالیت‌های هنرستان‌های کشور در صف مقدم مبارزه با کرونا و سال «جهش تولید» توضیح داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات آذرکیش درباره فعالیت‌های تولیدی هنرستان‌ها بعد از شیوع اپیدمی کرونا

سیدمصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر آموزش متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش در گفت‌وگو با پانا درباره نامگذاری سال 1399 به نام «سال جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه‌های این دفتر برای تحقق این هدف عنوان کرد: در سال تحصیلی 99-98 دوره‌های آموزش همراه با تولید را در سطح کشور داشتیم که بعد از نامگذاری سال 99 به نام «جهش تولید» این فعالیت‌ها در سال تحصیلی 1400-99 با تاکید بیشتر پیگیری خواهد شد.

آذرکیش با اشاره به نقش هنرستان‌های کشور در تولید اقلام مورد نیاز در مقابله با بحران کووید 19 گفت: در کنار نظام سلامت که در خط مقدم مبارزه با اپیدمی کرونا حضور دارند، هنرستان‌های ما با تولید انواع اقلام بهداشتی شامل ماسک، نولیدات ضدعفونی کننده و البسه بیمارستانی نقش پررنگی در حفظ سلامت جامعه ایفا کرده‌اند.

او ادامه داد: تولید حدود 2 میلیون عدد ماسک، 54 هزار «گان» مخصوص، تولیدات ضدعفونی‌کننده و افشانه‌های برقی از جمله فعالیت‌های هنرستان‌های کشور در ایام مبارزه با اپیدمی کرونا بود. ما همچنین برای تعمیر و ساخت تخت‌های بیمارستانی اعلام آمادگی کردیم.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش به فعالیت‌های تولیدی هنرستان‌ها در بحران‌های طبیعی کشور اشاره کرد و گفت: در زمان وقوع زلزله کرمانشاه و سیل گلستان و لرستان، هنرستان‌های کشور در رشته‌های برق، الکترونیک، جوشکاری و تراشکاری برای کمک به مردم مناطق آسیب‌دیده حاضر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار